Mint chocolate bah, ik heb hier nog zo’n smaak sample liggen maar durf me er niet aan te wagen hahaha
Therm-a-Rest Xlite Max SV Regular
Voor 82 in plaats van 169. Het was een tweedekans via Coolblue. Beter voor het milieu én mijn portemonnee.
Ik kampeer zo’n 3 tot 5 keer per jaar en mijn huidige matje is lek… Ik wilde nog even doorsparen, maar zo’n deal kan ik niet laten schieten. Ik heb het matje al eens getest bij een vriend en hij is echt chill. Ook super klein op te bergen. Jaaa ik ben blij
Die kleine zakjes die je er bij gooit? Die vind ik allemaal echt ontzettend vies :"P Maar heb goede hoop voor deze!
Krijgen we een review? Nikkie was hier ook helemaal lyrisch over geloof ik.
Sure! Kathleen Lights en Alissa Ashley waren ook enthousiast. Ben geneigd hen eerder te geloven dan Nikkie haha. Plaats wel een review in het Make-up topic. Zal wel nog even duren voor ik ze in huis heb.
Ok die moet ik hebben!
Hahah ben benieuwd! Ik vind van die samples de karamel en toffee echt lekker
Ik heb ze nu een week of 3 en vind ze zo fijn! Het beste van een spons en kwast in één.
Zijn er bij meer mensen bij wie de Monki bestelling maar niet komt?
Spijkerbroeken van 100% katoen lopen sowieso altijd uit. Je kunt ze het beste net wat te strak kopen.
Ik vind ze een beetje klein vallen (iig de jeans van Paris Atelier), en degene die ik heb is niet tot minimaal uitgelopen!
Bij Levi’s werd mij steeds aangeraden om een maat kleiner te kopen vanwege het uitlopen, bij broeken van 100% katoen inderdaad
Hou dan wel rekening met serieuze hitte daar, ik was er afgelopen mei en het was geen grap 40 graden
Ja, ik kreeg al een mail dat het vertraagd is (met 25% korting en gratis verzending op volgende bestelling)
Oh, ik kreeg de mail met vertraging vannacht en de mail de kortingscode een uur geleden, dus wie weet komt -ie nog hahaha
Studio fix fluid foundation in NW13
Pro longwear concealer in NW20
Pompje voor bij de foundation
Beautyblender om 'm aan te brengen
Rip bankrekening
Noooo, ik lees ineens allemaal verhalen over dat het ding zo gigantisch kraakt. En blijkbaar had die vriend van mij nét een ander model. Nou ja, morgen komt ie binnen en als het echt irritant is gaat ie weer terug.
Oeh, ik heb voor kerst de Clara gekregen. Welke is dit?