Waar is die trui van?
Oeps heb deze ook besteld n.a.v. jouw post
Filippa K
Ik ken dat hele aboutyou niet maar blijkbaar mis ik iets
Ik dacht precies hetzelfde.
Allemaal Zara, vooral met de laatste blouse ben ik superblij want daar was ik al weken op aan het wachten en die was van 70 naar 30 afgeprijsd
Dus eh, had eigenlijk met mezelf afgesproken een jaar lang geen nieuwe kleding te kopen (hooguit van de kringloop oid), maarehm, ja toch maar dit gekocht omdat ik het wilde, in de zara sale
Hoe werkt die korting bij about you? Ik zie nergens iets staan (België)…
Als je op de NL site kijkt komt er een pop-up dat je via de app 50% korting krijgt, op de Belgische site zie ik het niet, was er ook al benieuwd naar haha
Misschien gaf ik mezelf een klein kerstcadeautje en deed ik mijn titel eer aan. Maar het is sale en 50% korting vind ik altijd een goede deal De andere 2 die ik wilde, heb ik toch maar weer uit mijn mandje gegooid, want 3 werd echt te gek haha.
Ik wil ook eindelijk Martens! Hoe vallen ze?
Ligt een beetje aan het model en hoe je maat is. Ik heb ze in 41 en in 42 (heb meestal 41 in andere schoenen). Zelf vind ik de standaardversie wel goed op maat vallen, maar heb mijn schoenen liever wat ruimer.
De pascal 1460 is bijvoorbeeld en model dat wat smaller is en dus geschikter voor smallere voeten. En de versie die specifiek in Engeland gemaakt wordt, schijnt ook smaller en kleiner te vallen (zeker de vintage versies). En er zijn varianten (De vegan en lak bijvoorbeeld) die bijna niet uit schijnen te lopen, maar deze heb ik allebei niet.
Ik zou ze sowieso in de winkel gaan passen als het mogelijk is.
Dit specifieke model weet ik niet trouwens, want ik heb alleen het standaard halfhoge model.
Waar heb je ze gekocht?
Ik zal hier eens op zoek gaan naar een winkel, ik weet niet of ze hier ergens verkocht worden haha. Zag ook dat er nog maar weinig met die korting over is, wist helaas niet van About You af. Dan wacht ik nog even op andere korting en of ik nog ergens kan passen. Dankjewel!
Op de site van dr martens is ook veel sale nu. Je kunt er ook veel reviews vinden. Verder zelfde ervaringen als @LastYoungRenegade. Ik heb paren in 39 en 40 (nu en vroeger gehad) en het valt steeds net wat anders. Ik heb nu een paar van soepel leer en dat is qua inlopen ideaal, als het je 1e paar is wil je daarna denk ik alleen nooit meer de ‘originele’ leersoort