Broek wil ik even beide kleuren zien en dan kijken wat ik leuker vind. Flared is uit mijn comfort zone en waarschijnlijk is ie te lang, maar oke. Benieuwd!
Sarah Rebecca geïnspireerd?
Ik keek heel toevallig net sinds lange tijd haar shoplog en toen zag ik ook die broek inderdaad, ik had de broek al besteld en toen zag ik hem later bij haar. Vond ik wel fijn, zag ik gelijk betere aanbeelden haha!
Ik vond die broek ook fantastisch! Good choice!
Ah ik heb dat pakje van Loavies ook, zit echt als de hemel!
Ja klopt, door jou ben ik er naar gaan kijken haha! Helaas was het shirt uitverkocht, maar ik heb ingesteld dat ik mail krijg als ie nog op voorraad komt. Ik heb ook zo’n velvet blouse van Loavies met sterren en daar ben ik ook gek op.
Hahaha ja oké zo had ik het nog niet eens bekeken. De stof inderdaad ook wel als het om broeken gaat, kleur ben ik gek op en draag ik sowieso graag. Ik draag alleen al sinds de middelbare school bijna alleen maar skinny jeans, vandaar. In de zomer voor het eerst een jumpsuit met wijde pijpen, dat vond ik ook al heel wat haha.
Opgebleven omdat vannacht de 50% korting inging bij about you.
Gelukkig begon de uitverkoop eerder Haha!
Buit is binnen welterusten.
Haha zie nu opeens die kerstoutfit op je avatar
De crème is een soort gel die je huid goed beschermt en zorgt dat je huid goed wordt gehydrateerd en blijft. Bijna alsof er een soort beschermlaag over je huid heen zit en het voelt heel zacht.
Zeker als het nog kouder wordt werkt het goed bij een vochtarme huid. Ik weet niet of het ook voor een droge huid geldt, maar ik vind het echt fijn spul.
Ho Ho Hokus pokus