Show je laatste aankopen #2

Heb je een linkje van die zwembroek? Mijn vriend is gek op zulk soort dieren haha, misschien dat ik hem ook koop!

@vaatdoek bij ICI is 40% korting op mascara’s. Ik wilde het toch nog even tegen je zeggen mocht je de moeite willen nemen om het te retouren.

3 likes

6 likes

Weleda is zo’n fijn merk hé!

Echt wel! Heb echt het gevoel dat dit wat doet voor mijn huid :blush:

1 like

Waar heb jij die Pinqponq tas gekocht? Is er ergens een sale toevallig? :innocent:

Heb je toevallig ook een “aanfoto” van die schoenen? Twijfel al even over die zwarte

Ik heb hem gewoon besteld bij pinqponq.com In de winkels waar ik ben geweest hadden ze maar beperkte keuze. Op de site hebben ze ook een sale!

1 like
foto

Heb nu alleen even deze foto, maar die is misschien een beetje vreemd :sweat_smile:
Ik kan morgen wel een betere proberen te maken haha

2 likes

SX425

:heart: Urbanears
En wilde heel graag een draadloze koptelefoon. Heb er al 2 gehad met draad (ook van Urbanears) maar in de sportschool vind ik het vet onhandig met zo’n draad

5 likes

nieuwe waggie :sunglasses:

34 likes

Waar heb je die invisiboble scrunchie vandaan?

Volgens mij postte iemand hier laatst een zwarte kanten body/top met doorzichtige mouwen en een laag uitgesneden hals van de h&m. Ik probeer hem te zoeken maar kan hem niet vinden, weet iemand wat ik bedoel toevallig?

Ooo ze zijn leuk, thanks!! Ik ga de zwarte bestellen

1 like

Glittersokken! (van de Zeeman en Lidl)

27 likes

Was dat niet @Bergson?

2 likes

Van de Weekday?

Ah supermooie trui! Maar als ik je een tip mag geven: pas op met wassen! Ik had (nouja, heb) hem ook en mijn vriend heeft hem toen gewassen. Geen idee wat hij heeft gedaan,maar het is nu een soort croptruitje haha.

1 like

Oh jammer ik woon niet in de buurt en ook gewn plannen om naar duitsland te gaan. Hopelijk komt t ook snel naar nederland. Lijkt me wel wat

1 like

Ahhh ik ga snel een nieuwe halen! Thankyouuu

1 like