Wie weet of Via Vai vorige jaren een beetje een goede sale had? Ik aas al een tijdje op 2 paar laarsjes, maar bij Black Friday hadden ze alleen een verzorgingsset gratis en de laarsjes die ik wil hebben ze alleen op de officiële website. Bij Hudson’s Bay hebben ze bijna overal al sale op, behalve Via Vai Als ze toch nauwelijsk sale hebben, ga ik ze wel kopen, maar anders wacht ik nog even tot na de kerst.
Gelijk even toegevoegd aan m’n ereader via Kobo Plus, ben benieuwd!
Heb je misschien een foto van die leuchtturm?
Die cellular crème van de lidl! Hij is er weer en ik ben heel benieuwd
Meteen mijn vriend laten zien, “ook echt een mooie kleur” zegt hij. Veel rijplezier!
Ik heb afgelopen zomer via Omoda schoenen van ViaVai gekocht in de sale!
Jouw tv meubel is geweldig😍
Jouw vloer is zooo mooi! Meubels ook trouwens <3
Nieuwe winterjas van O’Neill, gekocht in Batavia Stad van 250,- voor 90,-. Wind- en waterdicht en zonder dierlijke materialen. Ideaal omdat ik elke dag op het fietsie zit!
Waar is die eerste jurk van
Prachtige vloer inderdaad! Waar is het tv-meubel van?
Monki!
Omoda heeft vaak na de feestdagen sale en ik zie daar altijd Via Vai laarsjes staan, niet mega veel korting maar 20% ofzo. Mooie schoenen altijd.
Wat is die tandpasta voor iets? En werkt het ?
Deze basic enkellaarsjes van Steve Madden bij de TKmax voor 30,- Was toch al op zoek naar dit soort laarzen voor mijn werk dus super fijn
Tickets naar Venetië
Zwembroek met gekko’s als cadeau voor mijn vriend (hij vroeg om een ‘vrolijke’ zwembroek)