Echt story of my life met m’n dikke reet en korte pootjes haha. En was het beu om met koude enkels te lopen, aangezien ik al m’n broeken moet oprollen.
Het is idd ook een Ali winkel. Hier de link:
SheIn Official Store
https://s.click.aliexpress.com/e/cUZQjty8
(Mocht je bekend zijn met Ali is dat missch voor jou wel fijn om hier te bestellen. Geen ervaring zelf trouwens met Shein.)
Heel leuk! Gelijk op de H&M site gekeken, maar helaas mijn maat niet meer. Of heeft 'ie behoorlijke strech?
Geen idee! Ik heb 'm nog niet binnen. Zal het laten weten als ik het rokje binnenheb!
Ik lust zelf geen prikwater dus daar kan ik geen antwoord op geven, ik voeg er een smaakje aan toe namelijk
Ik had in Duitsland een Rittersport advent kalender gekocht met 50% korting… maar in het karretje laten zitten :((((
Onwijs bedankt voor de reacties gister! Heb ze toch teruggebracht en kwam deze tegen dus deze maar meegenomen
Hoop dat je er nog kan van genieten voordat het weer te slecht wordt/blijft!
Wow kan ik ze niet aan met slecht weer heb 0,0 verstand van dr martens
Haha, nee, sorry, alles met een speciale finish (bv de glitter/holo/velvet die ik heb) zou ik echt niet in de regen of sneeuw dragen. Ik heb mijn glitter docs 1 keer gedragen naar een feestje waar iemand wat drinken omgooide, nu zijn ze niet meer zo mooi. Voordat je ze (op een droge dag) naar buiten draagt, wel insprayen met haarspray!
Edti: @pastelzwart ja idd alleen vanwege de glitters! Alle “gewone” kan je dragen hoor!
Huh? Jawel toch? Ik draag m’n Dr Martens juist met slecht weer Maar misschien heeft @Kurisu het over de glitters.
Zo leuk! Ik ben afgelopen weekend naar doornroosje geweest voor z’n show en het was echt supervet
alles aan deze foto is zó fout dat het geil is
Yes!!! Heb er zin in
Jazeker! Die van jou zijn ook tof!