@Lentex ah leuk!! Vind eigen foto’s altijd zo leuk om te zien! Veel plezier met je aankoopjes.
@Denna waar zijn die foto achtergronden van? Super mooi!
Koop ‘m altijd los dus dit is sowieso voordeliger, maar m’n schoonouders hebben dit apparaat en hij is echt chill! Dus dit was ‘n goede deal
Ik ben al weken verliefd op deze timberlands maar zou graag de mening van een ander willen ! Heb eventueel nog een filmpje
Vind ze ook leuk!
Ja leuk!
Ik vind ze niet zo, maar waarom andere meningen nodig als je er zelf verliefd op bent! Belangrijkste toch
Word beter, maar als je 'm wast zit ie weer strak hahahah
Dit blijft zo, vind ze ook kut zitten. Krijg er ook altijd een cameltoe in.
Ijzeren luier
Op hoop van zegen dat ik eindelijk een fatsoenlijke collectie broeken heb voor de winter:
En gezwicht voor Asos premier bezorging
@Radio Hoe lang ben jij? Bij mij past echt geen enkele spijkerbroek maar misschien dat ik dan ook deze moet proberen, ben 1.58 namelijk
mijn aankopen van vandaag:
van & other stories allebei
Ik ben 1,60! En heb lengtemaat 28 besteld. Ze hadden zelfs 26 dus daar moet toch wel iets bij zitten voor je?
Laat wel weten hoe ze passen.
Ik heb ze ook! Wel in het groen. Lopen lekker. Alleen is het elastiek bij mij gaan lubberen en ik heb echt smalle voeten en geen probleem met erin te komen (vermoed dat ik gewoon pech heb)
Verder top schoenen
Ik dacht dat Shein gewoon een goedkope Aliexpress achtige winkel was…
Gekocht op United Wardrobe voor 20 euro (van de H&M, hij is nog te koop zag ik voor €29,95), hopelijk past -ie!
Ah top, ja dat moet dan wel lukken denk ik! Was vandaag in de stad en heb echt zes verschillende broeken gepast en ze pasten allemaal niet