Show je laatste aankopen #2

Jas van Zalando

9 likes

Onder het motto van ‘als je jezelf niet verwend, doet iemand anders het ook niet’. En momenteel past de sjaal goed bij me omdat ik 2 dikke puisten heb. Mvg Acne

47 likes

Haha dat is meer een slogan voor een vibo

Of doel je daar ook op ofzo en mis ik een inside joke?

8 likes

30% korting bij beauty bay. Geldt btw ook op de (vegan) kwastensets.

16 likes

Met 20% extra korting nog so couldn’t resist
Oh én ritsjes

18 likes

Tickets!

monki

sweater, topshop

7 likes

Hoe is dat palette van Juvia’s Place? Ik vind die palette’s zo mooi, maar weet niet zo goed hoe de kwaliteit is.

Een winterjas van Ivy & Oak via Zalando

34 likes

Waar is ie van?

Mijn nicht is daar echt fan van, de online reviews zijn ook heel goed. Van zodra ik het heb, wil ik wel swatches plaatsen.

1 like

Waarvan? :heart_eyes:

1 like

Vliegtickets naar Nepal

We gaan door de Himalaya trekken, dus ik ga zo even de Decathlon leeg kopen :thumbsup:

76 likes

Jammer! Denk dat ik het ook geen tweede kans ga geven. Merkte je dat je huid er droger van werd? Ik snap niet zo goed hoe je zou kunnen opmerken dat het vocht uit je huid onttrekt.

Mega tof!! Hoe lang gaan jullie?

Een grote voorraad hiervan. Zo lekker voor in bad

4 likes

Twee weken, we gaan het Annapurna Circuit lopen, maar dan wel de ingekorte versie. Alsnog mega spannend, we moeten al onze spullen zelf meesjouwen en water zuiveren met van die tabletjes. Ik voel me echt zo:

25 likes

Heel goed zijn ze!

1 like

10 likes

Deze van Massimo Dutti is onderweg.
Thanks voor de tip @Yzile!

5 likes

Twijfelde tussen deze leuke en een ‘praktische’ rugzak. Ik ging voor mooi :joy:. Hij wordt morgen bezorgd. Hopelijk passen er genoeg spullen in.

4 likes