Show je laatste aankopen #2

Shit niet meer in mijn maat. Vallen Vans groot, klein of normaal?

Ja ik denk dat ik die ook ga proberen. Ik heb soms maat 40, soms maat 41 dus ik gok maar op 40,5 :thumbsup:

1 like

Waar is dat stippen jurkje van? Heel leuk!

Alle van Most Wanted

4 likes

Goed getimede korting bij BeautyBay want mijn Squalane is op en ik gebruik dat spul graag om dikkere crèmes wat “smeerbaarder” te maken haha. Meteen ook een nieuw flesje Toning Solution want die is ook bijna op, de Marine Hyaluronics wil ik dat mijn vriend probeert en ik ben EINDELIJK gezwicht voor de Eye Polish van RMS Beauty.

8 likes

Het lijkt ook op dat gastje van ja grapje dit kan weg, al lang gezegd

Warmmmmmmmmme All stars.

6 likes

Hoe kan je marine hyaluronics het beste gebruiken? Las dat als je het niet goed doet het ook vocht kan onttrekken en nu durf ik het niet zo goed aan m’n routine toe te voegen.

Hij is van Vila! Deze is het: https://www.zalando.nl/vila-viesto-milam-dress-korte-jurk-total-eclipse-v1021c15s-k11.html
Helaas wel in de korting dus bijna alle maten zijn weg :disappointed_relieved:

2 likes

Net opgehaald :heart_eyes:

9 likes

Woa vet leuk en niet duur en in mijn maat. Maar ik kan toch niet nĂłg meer shoppen? :cry:

1 like

Leuk die schoenen! Zijn ze echt leer?

Je hebt nooit te veel kleding :see_no_evil:

1 like

:face_with_raised_eyebrow:

Thx! Maar maatje 34 pas ik helaas niet haha.

Dit was meer als grapje bedoeld. Ik weet ook wel dat te veel kleding/ blijven kopen zeker niet nodig is.

Oh shit is het serum zo vluchtig?
Van mists weet ik dat als ze geen “verzegeling” bevatten zoals glycerine, de mist verdampt en dus inderdaad vocht onttrekt maar ik had er niet aan gedacht dat 't op de Marine Hyaluronics ook van toepassing zou zijn.

Verzegeld onder een crème zou het geen probleem mogen geven volgens mij. Wel jammer want ik had 'm voornamelijk voor mijn vriend gekocht en die wil geen crème haha.

Qua textuur is marine hyaluronics net water, maar ik las overal inderdaad dat je het in combinatie met iets moet gebruiken omdat het anders juist niet hydraterende werkt. (Dit is wat ik ervan begrepen heb, maar ben absoluut geen expert).

1 like

Volgens mij niet, daar zijn ze te goedkoop voor haha!

Hey Arnold/Meloenenkop?