Show je knuffel

Nav het persoonlijke vraag topic.

:biggrin:

Ik ga even foto’s zoeken

1 like

Ik presenteer u
Woef, witje (gekregen bij mn geboorte) en kleine witje (vervanging van witje als ik bij opa en oma ging slapen)

Woef is ook mee geweest naar new york

Edit; nog meer spam hahaha



33 likes

Ik heb ook een knuffel vanaf m’n geboorte maar die ziet er niet zo mooi uit nog :worried: de kop zit nog met 1 draadje vast zegmaar

Aww haha, ja deze is ook al vaker gerepareerd door m’n moeder of oma en ook niet meer zo wit als vroeger :sweat_smile:

Bij mij komt nu de knuffel-politie want hij is echt dood. Staat nu ook in een kast want het ding valt uit elkaar.

28 likes

Pua en Vegan het Varken

19 likes


Een witte tijger knuffel, omdat mijn vorige heel lang in de kelder gelegen had en helemaal verrot was.
En omdat het onmogelijk is om een relatie met Captain America te krijgen, moet ik het doen met een TsunTsum knuffel

Teddybeer van een vriendin gekregen

En deze heb ik vorig jaar van mijn broer gekregen

11 likes


Mijn lieve fransmannetje. :smiling_face_with_three_hearts: Hij vertoeft lekker op een berg kleding.

16 likes

Ahh dat lachje van m :heart_eyes:

2 likes


Dit is Gijs de ezel. Hij kan ook in de magnetron. Hij gaat altijd mee op reis en dan ook met m’n vriend en mij mee op stap en dan hebben we de grootste lol haha.
Ik slaap elke nacht met hem in mijn armen. Hij is mijn maat.

25 likes

En hij heeft een lief pittenzak bipsje haha

20 likes


Deze squad ligt naast me in bed, tenzij Mn vriend er ligt. De hond en poes heeft/had mijn broertje ook. De poes hebben we gekregen nadat onze kat was overleden.

De alpaca is de recentste toevoeging haha. Het hondje is de absolute favoriet en heet Woeffie. Ik heb hem ooit in Phantasialand gekocht en jaren later ben ik naar precies hetzelfde winkeltje gegaan om nog een te kopen, maar toen hadden ze ze natuurlijk niet meer.

18 likes

Ik wil deze ook ff delen haha. Ik had deze knuffel al voor de geboorte van Mn nichtje als cadeau gegeven. Ik had eigenlijk gedacht dat het meer een soort sierknuffel zou worden voor op een kast ofzo. Maar al vanaf het begin vond ze deze heel mooi en zat te er naar te staren. Dus voel me een beetje trots daarop.

14 likes


Deze is ook wel de moeite. Knuffel van m’n zoontje. Hij heet Botjes. Wordt overal mee naar toe genomen en is zeer zeer heilig. Dus na 2 jaar zoeken (thanks voor de hulp @quantum) eindelijk een backup gevonden.
Ooit zag hij eruit zoals de rechter.:speak_no_evil:

14 likes

Hier slaap ik mee:

Deze staan op m’n kast:

15 likes

Mijn knuffel ligt in mijn ouderlijk huis, dus ik kan geen bijdrage leveren. Maar ik vind het leuk dat dit topic bij huisdieren staat

10 likes

Die grote hond heb ik een keer cadeau gedaan aan m’n moeder! Ze noemt hem Theo. Lijkt op jouw naam, hehe.

@Acculader dat vond ik ook zo cute!

1 like


Nog ff deze foto opnieuw plaatsen vanwege de kerstknuffels

14 likes

Ooooh ik heb die hond ook!

1 like

Omgggg die octopus! Waaaarvan? Echt fantastisch

1 like