Show je kinderaankopen

Ik snap het ook niet. Ze kunnen zich toch aan de cm houden. Levi’s bijvoorbeeld dan staat er 6maand. Maar dat is dan echt 3 maand ofzo !

1 like

Ja dit! N is 8 maanden en heeft van Carter’s rompers maat 3M die prima passen :woman_shrugging:t3:

Ik niet, maar ik ben ook vrij gierig moet ik zeggen. Vind het persoonlijk (te)veel geld, maar ik heb geen idee hoe anderen daarover denken.

3 likes

Vind het voor zelfgemaakt niet duur. Maar ik probeer zoveel mogelijk tweedehands te kopen, dus weet niet of ik het eraan uit zou geven.

Tenzij ik weet dat het van een forummer gemaakt is natuurlijk :grinning:

Ik vind het voor zelfgemaakt prima prijzen en zou dat er vanaf ongeveer maat 74 ook wel aan uitgeven. Voor de kleine maatjes vind ik dat net wat te prijzig, omdat ze daar toch sneller uitgroeien. Wij zitten inmiddels al een paar weken in 68 en daar beginnen de eerste dingen al te klein te worden (dus in 6 maanden flink wat maten erdoorheen). Merk nu dat ze met 68 al langer doet dus denk straks met 74 nog langer.

Wat ik nu trouwens mis is een shirtje? Zou dat denk ik wel toevoegen want dan kun je een compleet setje bij je kopen en ik zie in mijn omgeving toch wel dat veel mensen dat fijn vinden (bv jurkje met bijpassende legging of shirt en broek die matchen).

2 likes

Ik vind het voor handgemaakt niks te duur, mits het dan met goede (een eerlijke, bio) stoffen gemaakt is.

1 like

Sow Zalando heeft mega veel en leuke sale!


3 likes

Wat ik altijd het nadeel vind van de stofjes die over het algemeen gebruikt worden, is dat ze zo snel vaal worden. Heb het nu een paar keer gehad en in dat geval vind ik bovenstaande prijzen echt heel duur.

Ik denk dat dit heel persoonlijk is. Ik krijg persoonlijk een hartverzakking als ik m’n kind door de prikkelbosjes zie rennen in een trui van 30 euro. Ik heb daar het budget ook niet voor. Hij heeft daardoor een garderobe die voor 90% bestaat uit Zeeman, H&M en Hema.

8 likes

Ik haat dit topic en houd er van.

Doei portemonnee inhoud :joy:

1 like

Ja hoor mijn winkelmandje zit ook weer vol. Haha, vergeet ook steeds dat ik liever 2e hands koop. Gelukkig hebben ze duurzame merken.

1 like

Mits het van echt goede kwaliteit stof is, wat na vaak wassen ook mooi blijft. En de pasvorm mooi aansluit zou ik dat wel betalen. Maar dan moet het wel wat specialer zijn dan in de winkel qua printjes.

2 likes

Show usssssss

Ja ze hebben eeecht leuke merken, niet de standaard merken ook. Ken er heel veel njet maar zijn echt mooi.

1 like

4 likes

Leukkkkk. Zag dat Hema nu ook 1+1 heeft op alle kinderkleding in de sale (zowat alles dus). Wat betekent dat de voorjaarscollectie eraan komt!!!

1 like

Maar echt. Wat een leuk merk dat Noe en Zoe! Kende ik nog niet.

1 like

Echt he!! Je hebt daar ook nog deze pareltjes: Tinycottons, Tobias & the bear, Name it.

En nog meer die ik niet meer weet. Maar ga er zeker vaker kijken! Denk ook dat er nieuwe collecties aan zitten te komen

1 like

Jaaaa Noé&Zoë en Mini rodini zijn echt mijn favo (dure) merken! K heeft ook een aantal dingen van Noé&Zoë. Blijft ook mooi. Zelfs de shirts en leggings van dunner katoen blijven na best vaak wassen nog prima. Aanrader dus!

2 likes

Toch nog een muts, vond m te schattig. En twee paar sokken van falke want opeens zijn alle sokken te klein :see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil: (ik had de sokken dus nodig en de muts viel zomaar er bij in mn mandje :joy::joy::joy:)
Alles bij zaland! (Zal nog plaatje opzoeken van de sokken want vind ik leuk)

Edit sokken 1:

En sokken twee

7 likes

Djuuuu stop eens met van die leuke merken hier te posten! Is niet goed voor m’n portemonnee.

Bedankt

1 like