Show je kinderaankopen

Iโ€™m so proud :joy:. Voel me nog steeds een beetje lullig om mijn rant toen :sweat_smile::kissing_heart:

3 likes

Haha en terecht :smile: maar je had wel gelijk. En dit was in de sale dus zelfs goedkoper dan op Ali. Absurd.

4 likes

TinyCottons en Vans

12 likes

Van de cadeaubon die ze van mโ€™n broertje gehad had voor haar verjaardag.

9 likes

Mezelf wijsgemaakt dat mโ€™n dochter alvast kleren in maat 68 nodig heeft. Ze is nu bijna 6 maanden en heeft nog steedssss maat 62 maar de echt leuke kleertjes zijn vaak pas vanaf 68 (vind ik). Allebei van Zara trouwens.

Edit: also, sucker for Spaanse teksten.

10 likes

Ohh dat zijn ook wel erg leuke truitjes!

1 like

Haha herkenbaar, ik heb mijn dochter ook in 68 van Zara gehesen terwijl ze van andere merken 62 heeft maar het past verrassend goed!

1 like

Ja meestal valt Zara wat kleiner dus dat is top! Ga het ook gewoon proberen :speak_no_evil:

Die Vans :heart_eyes:

Ik vond de Zara dit seizoen best groot vallen

Ik ook! Normaal viel het bijna een maatje kleiner nou zit maat 92 nog ruim bij me dochter.

Ik vond het eigenlijk per kledingstuk verschillen. Ik heb altijd die basic ribleggings voor mโ€™n dochter en die vallen wel smal/klein en een teddyjasje maat 62 die zit haar zelfs heel strak. Shirtjes en die gebreide pakjes vond ik wel groot vallen. Het is mโ€™n eerste kind dus ik kan het ook eigenlijk niet vergelijken met eerdere seizoenen maar wel met andere winkels.

1 like

Ik vind alle broekjes/leggings van Zara juist heel breed en kort vallen.

Ja ik over het algemeen ook (vooral die gebreide met voetjes er aan). Maar deze basic ribleggings (volgens mij maar in 3 verschillende kleurtjes) vind ik wel echt smal vallen:

Ohh oke, dan ga ik die eens bekijken in de winkel want vind ze wel heel leuk!
Ik had er een paar gekocht met een zakje en een houten knoopje maar die waren veel te wijd.
Of zijn deze van de mini afdeling?

Ja truien vallen ook heel breed !

Ja klopt! Die past mijn dochter inderdaad ook niet maar deze vallen echt anders. Ze gaan t/m maat 80 zie ik https://www.zara.com/nl/nl/effen-riblegging-p06085500.html?v1=34107294&v2=1443489 dus wel echt van de mini afdeling dan helaas.

Ohh nee jammer daar is ze al uit. Maar thanks voor de tip, wel hanig voor de volgende.

@Maison Jaa vooral bij de nek is dat gat zo groot!

1 like

Die heb ik juist veel voor mijn zoontje en vind ik juist smal vallen, hij heeft zelf dunne benen en veel Broekjes zijn te groot voor hem. Grappig hoe dit zo verschilt.

Sommige truien van zara vind ik weer groot vallen daar past hij nu nog maat 80 en van sommige past hij maat 92.

Jaa, het is zo verschillend allemaal. Huh dat scheelt ook heel veel. Vind dat zo gek al die verschillende merken en lijnen met al die pasvormen, pff.

1 like