Zeeman heeft zulke leuke kleertjes, maar de pasvorm past heel vaak niet bij J. Ze is erg lang en dan zijn truitjes en broekjes vaak net te kort en dat staat zo stom.
Ja, klopt wel denk ik. Ik moet alle broekjes bij de pijpjes omrollen, behalve die van Zeeman. #kortebeentjes
Haha, ik hoef nooit pijpjes om te rollen. Om die reden vind ik Lupilu (van Lidl) ook zo’n fijn merk want daarvan vallen de broekjes vrij lang. Dus J heeft 4 van de 5 keer een Lidl broekje aan. #langestelten
Normaal koop ik meer vrolijke kleurtjes. Maar de sailor look en kersjes hou ik ook wel van! En het was 20% kortingsdag.
De bugaboo cameleon 3 in all black met alles erop en eraan tweedehands gescoord en hij is echt geweeeeldig!!
Jeggings 2 voor 10
Linker is wat langer en gevoerd. Love de groene <3 Tientje per stuk. Alles komt van de Aldi
Die schoenen mag ik vragen hoe oud ze is en of die zool flexibel genoeg is voor d’r? Wil zo graag air maxjes voor m’n dochter, maar ben bang dat ze iets te stug nog zijn voor d’r om te lopen!
Die groene heb ik ook! Zo schattig
Jaa super schattig die air maxjes. Ze is 2j en 4m en loopt hier nu bijna een half jaar op. Ik vind de zool voor nu flexibel genoeg. Een maatje kleiner hadden we trouwens de md runner.
Ja d’r roshes zijn nu te klein en heeft nu free run, dat is allemaal goed flexibel! Volgende maat kan air max dus zeker haha
Ooo ik heb deze ook bijna gekocht gister!! Was een supermooie aanbieding van. Maar uiteindelijk een showmodel van de cybex priam voor 60% van de prijs op de kop getikt:
Oh die is ook super gaaf!!
Oh ja ik moet ook nog een kinderwagen, haha! Kinderkamer is wel vrijwel helemaal af, vanochtend de gordijnen opgehangen.
Komende week is m’n laatste werkeeek en daarna verlof. Dus dan maar eens werk maken van de rest…
Dit is echt een hit. Hij moet overal mee naartoe.
Het was een hele bevalling, maar project ‘pimp my tweedehands Bugaboo’ is geslaagd!
Edit: hahaha m’n man moest me er net op wijzen dat ik de bak er verkeerd om op had gezet. Kindje kijkt natuurlijk altijd naar jou i.p.v. hoe hij nu staat. Oepsie
Ijdele hoop hoor
Netjes!
Wij hadden ook een tweedehands bugaboo. Met heel veel plezier gebruikt. Inmiddels is hij met ruim 2 jaar te groot ervoor dus deze gekocht:
En een achterzitje voor m’n fiets met bagagedragerverlenger erbij.