Show je kinderaankopen

@grey, wat voor jou? Of had je die babyset al gekocht?

1 like

Oh ja dankje! Ik dacht dat het morgen pas in ging, ga meteen bestellen!

1 like

Nieuwe schoenennnn

12 likes

Ik vind het zo schattig als ze bijna net zo lang zijn als dat ze hoog zijn. Cute.

Dank voor de tip! Ik heb een vergelijkbare bestelling gedaan:

Alleen dan wel bij BabyPlus. :see_no_evil: Twee keer heeft Prénatal iets verkeerd / kapot geleverd bij mij via de webshop, dus ik vertrouw die webwinkel niet meer. Met Babyplus heb ik goede ervaringen en zij hebben nu ook korting. Alleen de babyset was 90 cent duurder bij Babyplus maar dat betaal ik graag.
Alles bij elkaar was het 151 euro.

Maat 22 ook echt :heart_eyes:

1 like

Oei hoop dat het bij mij gewoon goed gaat zijn. Laat het bij mijn vader leveren, dus zal even zeggen dat hij het pakketje maar even open moet maken.

Knuffel met hartslaggeluid en white noise
nl_media_catalog_product_cache_1_image_9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95_m_a_mamaloes_don3
En een muziekdoosje. Wil proberen het nu al af te gaan spelen in de hoop dat het als ze geboren zijn, een kalmerend effect heeft :sweat_smile:

11 likes

Nu ze toch bij de opvang is, meteen even shoppen op het gemak.

23 likes

Nieuw bed voor R. Starten gewoon als een dicht ledikant. En dan kan het ledikant van R naar de kamer van baby 2. Hoeven we daar uiteindelijk alleen een peuterbed voor te kopen :+1:t2:

11 likes

Voor de eerste verjaardag. Duurt nog krap twee maanden, maar krijgt ze gewoon eerder. Weet zij veel

9 likes

Deze van Zeeman en ik ben zooooo blij! Hij had hem vorige zomer ook in 2 maten en het stond hem zo leuk en ik kon geen betaalbaar jasje vinden dat ik net zo leuk vind en en en :grin::grin::grin::grin:

7 likes

Die heb ik in donkerblauw met zilveren stippen gekocht❤️

1 like

33

Nijntje badcape! Ik had nog meer gekocht bij de kruidvat maar dat heb ik op suggestie van mijn moeder maar terug gebracht want blijkbaar krijg ik dat nog ergens
2 likes

Jaaa die heb ik ook, zo jammer dat hij maar tot maat 68 gaat :pleading_face:

Nee, bedoelde wel 68… maar heb er zelf ook maar €5 voor betaald… :thinking: Dan is er wellicht een baby en dreumes versie ofzo? Ga dit weekend meteen weer kijken, thanks!!

1 like

86! Die heb ik namelijk gisteren gekocht :yum:

Oh haha, spuit 11

1 like

Ik heb deze ook in donkerblauw. Toevallig gisteren gekocht. Maar ik had hem liever in legergroen gehad, alleen die hadden ze niet in zijn maat.

11 likes

Wil je plz een foto plaatsen als je dochter die slangenprint set aan heeft? Wat heerlijk haha! Mini Anita :heart:

3 likes