Show je kinderaankopen

Onze baby heeft ook een pax. Hadden we nog staan en is zo makkelijk aan te passen als de kleertjes groter worden.

Jaa! Heb hem zelf ook maar eigenlijk alleen met planken en hanggedeelte. Maar dacht voor die kleine zijn die maandjes of laatjes ook heel handig.

Beddengoed was wel even zoeken omdat niet alles past. Ikea en H&M kan je overslaan. We zijn goed geslaagd bij Leen Bakker die had het formaat junior wel.

Wij zijn gegaan voor een hoge witte pax kast (vier deuren) . Kan ie dus nog heel lang mee doen en genoeg ruimte.

@Coco Hema en Wehkamp verkopen ook juniormaat!

Wij hebben overigens bij de peuterbedden een 1 persoonsdekbed gebruikt en die omgevouwen om het matras. Kon het dekbed gewoon met de meegegroeien :joy:.

1 like

Heb er toevallig ook 2 bij leenbakker besteld. Eentje is qua kleur niet goed en die gaat terug.
Past die matte witte kleur mooi bij het bedje?

@Tessa ohh top! Wehkamp heeft nu zelfs 1+1 gratis. Haha dat is ook best slim!

Wij hebben de Pax kast in hoog glans wit. En het dekentje in een print en dan valt het totaal niet op (vind ik). Wit is wit :joy:

1 like

Haha, hier ook de Pax kast en de Hemnes met 8 lades als commode (en het ledikantje ook van Ikea :grimacing:). Ik vind ze echt ideaal.

Eenhoorn van Takko via oma.
Roze trui + blauwe broek, donkerblauw shirtje en geruit broekje van He.ma
Zwart shirt en panter flare: een veel te duur hip merk, maar who cares. Liever verwend dan verwaarloosd.

Edit: Wow, wat een hoop vitaminepillen. Ik snap niet dat er toch nog iemand ziek wordt in dit huis.

4 likes

Ohhhh, dat panterbroekje :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Ik ben ook los. Ik weet nu al dat mijn schoonmoeder een rolberoerte krijgt als ze ons meisje hierin ziet. :joy::heart:

21 likes

En bedankt heeee… heb ook besteld haha… ennn:

6 likes

Hahahha aaaahww dat jurkje. Wil ik ook!

1 like

@Neverland @HotMomma
Stopp it!

Heb nog niet naar de nieuwe collectie durven kijken :crazy_face:

1 like

SHE NEEDS IT!

2 likes

Opent de app


In de sale! Maar is meer roze

8 likes

Ohh die heb ik ook met bijpassend broekje van een magazijn verkoop. Echt heel mooi!

1 like

Die was er niet meer helaas :sob:

1 like

Omdat we tegenwoordig niet zo vaak meer de kinderwagen meenemen moet ik onze spullen zelf dragen :stuck_out_tongue: Dus hoop dat die tas ook op mijn rug past.

9200000093508943

18 likes


Deze jas van Z8. Hysterisch maar vind hem zo leuk. Wel irritant dat de levering lang duurt (mensen die gelijk met mij of later dan ik hebben besteld, hebben het al binnen…).

8 likes