Show je kinderaankopen

Wow wat een leuk merk! Ga die opslaan, zomer collectie lijkt me heel leuk!

1 like

Gordijnen voor de babykamer:

Hebben een verduisterend rolgordijn, deze zijn nog even voor de gezelligheid :blush:

14 likes

afbeelding

Toch maar een fedde en Kees lakentje, aangezien ze maanden terug ingebakerd wel goed in d’r bedje sliep. Kijken of ik hier een mooi ritueel mee kan maken. Wel via marktplaats. Scheelt me iig nog wat geld

7 likes

Ik heb hem ook en het slaapzakje ook. Tis idd erg duur maar zo het geld waard!!

Ik hoop het echt haha! Ze is ook “al” 6,5 maand dus hoop dat het voldoet voor haar

Oooh heb je in IJsland nog de tulipop winkel gezien? Ik vind dat zulke leuke figuurtjes! Was vorig jaar in IJsland en heb daar een lamp voor de babykamer gekocht. Kon m echt niet laten staan


Vriend/ouders “waarom koop je nou niet gewoon een nijntje lamp”

7 likes

Ok boomer.

Vet leuke lamp juist! :heart:

5 likes

Nee die heb ik gemist! Hahaha is dit de lamp die j hebt gekocht?

1 like

Dit bedje, eerste voorbereiding voor de baby. Mijn dochter haar babykamer veranderen in een peuterkamer. Zodat de babykamer naar de baby kan. Het gaat ineens allemaal zo snel met mijn dochter. :weary:

11 likes

Hahahaha ja :grimacing::grimacing::innocent: :skull::skull:

1 like

Een vraagje; het is alweer even geleden dat ik iets bij Zara heb gekocht voor mijn dochters. Voorheen viel het altijd klein, is dat nog steeds zo of is het wat meer true to size nu?

Nee valt nu groter dan de vorige collectie

1 like

Ik vind het erg wisselend. Mijn zoontje is 3 en draagt eigenlijk maat 104, maar bij Zara regelmatig 110 nodig. Ik kan niet standaard 110 bestellen want soms is het echt te groot ( lijkt dan wel twee maten te groot).

1 like

@PannenkoekenPlantje

8 likes

LEUK!

1 like

Hema, zijn er nog maar een paar op voorraad!

Wij zijn er blij mee!

1 like

Fijn om te horen! Hij is ook wel echt schattig.
Welke kleding kast heb jij erbij (als je dat hebt natuurlijk)?

Wij hebben hem ook! Wel in het grijs :slight_smile: Ook tevreden! Wij hebben er een Ikea Malm kast bij, niet zo bijzonder dus haha

1 like

Ohh zat zelf aan een pax te denken! Vind kinderkasten echt bizar duur voor zo een korte periode.

1 like