Show je kerstpakket

Ik heb een eetpakket gekregen met o.a. chocola (was niet lekker trouwens), koekjes, chips, appelsap, chocolademelk, smeerkaas met crackers, appelcake, pasta. Ik ben vast een aantal dingen vergeten. Vond het wel een leuk pakket. Daarnaast heb ik van een klant nog een waardebon gekregen van de lokale drogisterij. Blij mee, want ik haal daar altijd mijn wenkbrauwpoeder en die is bijna op :joy:

1 like

Ohjee, zie je reactie nu pas. Maar heb mezelf een karige thee-adventkalender van €2,50 cadeau gedaan. En…op een blog een kerstpakker gewonnen wat gisteren binnen kwam, met allerlei make-up en verzorgingsproducten :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik heb een VVV bon gekregen van 15 euro als kerstpakket… Beetje teleurstellend, maargoed moet blij zijn dat ik iets krijg natuurlijk.

Een deel van mijn kerstpakket is uitverkocht en nu moet ik dat terugsturen en krijg ik de punten terug. Alleen ze hebben er niets leuks meer voor :cry:

Ik heb een vvv bon van 50 euro gekregen en vanavond hebben we een groot kerstdiner en feest met open bar :smirk:

3 likes

Een luxe massage bij een sjiek hotel en een pakket dat ik pas na de kerstvakantie kan openen.

2 likes

25 euro vvv bon
Een pakket met Italiaans eten (olijven, pasta, pesto etc)
Een boek
En we hadden een heel lekker kerstdiner waar de hapjes klein waren maar de glazen wijn grooot

4 likes

Een tinteling van 40 euro. Dat gaat dus een bon voor de ici paris worden!

3 likes

Superblij mee! Had het echt niet meer verwacht!

24 likes

Ik had echt het meest karige kerstpakket ooit, voor mij dan althans. Een zak chips (Hoeksche mmm), drie kleine potjes met dipsaus en een klein kookboekje. Voordeel, alles was die avond nog op en smaakte prima. Nadeel, bij mijn vorige werkgever kreeg ik een bon van 35 uit te geven bij locale restaurants. Was ook in een avond op, maar vulde toch wel beter.

Ga ik ook doen ja! Heb jij zo’n elektronische kaart? Kun je daarmee ‘pinnen’ op een station?

Fijn! Ga ik dat zo snel mogelijk doen :slight_smile: vind treinkaartjes wel echt een goede investering met die cheques.

2 likes

Ik krijg van mijn Belgische werkgever wel een eindejaarstoelage. Is bij mij ongeveer de helft van mijn normale maand nettoloon.

Nee nooit gehad, lijkt me wel chill haha.

Ik krijg beiden! Dat is wel luxe hoor, 13e maand is niet standaard.

1 like

Ik krijg een kerstpakket en een 13e maand.

1 like

O wacht ik las het verkeerd, je vroeg of kerstpakketten de norm waren! Ik denk in België altijd een beetje dat die ecocheques mijn ‘kerstpakket’ zijn want in Nederland kreeg ik idd altijd een cadeautje of contant geld in een envelop.

Ik had een pakket met appeltaart mix, marshmallow (mix ofzoiets) en paar andere luxe eet artikelen en een plaid. Grappig is, mijn vriend zijn pakket was bijna hetzelfde! Doos zag er wel anders uit maar de artikelen waren van hetzelfde merk en hij had ook een plaid.

1 like

Ja maar naar mijn weten is mijn eindejaarsuitkering gewoon een deel van mijn salaris.

Het bedrijf waar ik werk is halverwege dit jaar overgenomen en wij hebben heel lief ook van onze oude werkgever een kerstcadeau gekregen. Heb nu een cadeaubon en een ouderwets vreetpakket gekregen. Van de cadeaubon spulletjes voor de babyuitzet gekozen.

Op mijn vrijwilligerswerk ligt trouwens ook iets klaar, ik verwacht een cadeaubon net als elk jaar haha. Wel heel lief!