Nou ja en ik had toch wel willen weten wat ze nou deed. 3000 netto naast je gewone baan, kom maar door!
Prostitutie
Jij bent al accountant, move over!
Ho ho,
niet fysieke prostitutie!!!
Nee dat zei ze niet expliciet toch?
Zonder fysieke aanrakingen.
Voor 3000 wil ik er ook wel over nadenken een foto van mijn kijkdoos te sturen.
Niet je lichaam verkopen!!!
Ik verkoop mezelf ook gewoon aan de omroep hoor, iedereen verkoopt zichzelf toch een beetje voor zijn/haar werk
Nee maar ze zei dat het al twee keer genoemd was na een tijdje en er waren geen andere beroepen genoemd
True . Misschien heeft ze een 0900 nummer, is ze webcamgirl, een rent-a-friend. Zoveel vragen nu
Voor 3000€ per maand én een huis in de randstad voor €350 per maand mogen ze 3D films van mijn lichaam, inwendig en uitwendig, maken hoor.
goor
En een vriend, een vreemdgaande dat wel.
De darmflora en fauna in de nieuwe wildernis, DM me met je Check voor een exclusieve link
Wow bij welke zorgverzekeraar zit jij? Ik betaal nu 130 euro, wat wel aan de hoge kant is dus ben benieuwd!
Rent-a-friend?
Maar dat zegt toch heel weinig? Basis, of aanvullend, minimaal of maximaal eigen risico…
Maar als ze 3000 pm Extra verdient. Waarom betaald ze dan steeds maar 30 af aan dr eigen risico? Hoi als je nog leest zou ik het gewoon in een x doen joh ben je van dat gezeik af.
We hebben veel Hele Goeie Mensen hier maar wil je de rol nu even op je nemen? Zou het forum onwaardig zijn als iemand niet kwam verbeteren toch.
Ze beweerde dat ze dit werk nog maar sinds deze maand deed toch?
Ooh ja klopt.