Ja hallo! Ben net lekker aan het teruglezen, wordt de helft ineens verwijderd jongens ga allemaal mijn ongemakkelijke moment lezen daarvoor heb ik dit gemist.
Korte recap: iemand doet werk in de categorie lichte zeden en verdient daar netto 3000 pm maand mee
Check je pb groetjes Mascha
ja weet je, ik vind het altijd echt meer dan ok dat mensen posts verwijderen als ze het echt niet meer online willen hebben staan. maar come on je doet het er echt om of niet?
Maar ze maakte er een raadspelletje van om aand8!!
Omscholing niet nodig dus! chillll
ambigu dit
Oh hier is de samenvatting:
Een gebruiker die kortgeleden al een verhaal postte dat ze haar vriend in bed met een ander had betrapt en ongepland zwanger geworden forummers ging shamen omdat zij âal 6 maandenâ met haar vreemdgaande vriend probeerde zwanger te worden zonder succes sleepte dit topic uit de kelder van het forum om een budget te posten. Bij haar inkomen stond âŹ3000 âoverige inkomstenâ naast haar loon. Ze twijfelde erg waar ze al dit geld moest investeren want ze verdiende het pas een maand. Maximale aandacht. Ze wilde niet zeggen wat het werk was maar hintte ernaar dat het sekswerk was. Toen mensen zeiden dat dat een lame en aandachtszoekende manier is om te zeggen dat je sekswerk doet waren die mensen âjaloersâ. Einde.
Ik geloof er iig geen zak van. En gezien de prijs voor huur ed denk ik zomaar dat het een jonge trol is, thuiswonend, die geen idee heeft wat een normale huurprijs is.
En ze heeft een huurhuis in de randstad voor 350 euro. En nog steeds een vriend niet te vergeten.
ho ho, ze woont al zeker 6 maanden samen met haar kersverse vriend hoor.
En een telefoonabonnement van 65 euro!!!
Haha ik hou van jullie <3
Jammer dat attention whoring geen betaald sekswerk is
omg MICDROP dit hoor
Wel blij dat dit account pleite is voor een aller-wokeste forummer ons streng ging toespreken dat sekswerk niet geridiculiseerd mag worden.
wow! account weg idd
Riep je me?
Shit ik had me een forumvrijedag voorgenomen.
Nou nu heeft ze ons nog niet verteld hoe ze aan die goedkope huurwoning kwam.
Cliffhanger van de eeuw.
Ik denk dat het gewoon een challenge was âmaak het saaiste topic trendingâ