Heads-up voor wie dit servies wil; vanaf vandaag ligt het in de winkel.
Ik ben vanochtend vlak na openingstijd gegaan om in een zo leeg mogelijke winkel te zijn, en zag dat er bij mijn AH niet zo veel voorraad was. Vorig jaar was er veel meer voorraad van het kerstservies.
Ik heb 2x een ontbijtbord, 2x een dinerbord, 2 petitfourbordjes en 2 koffiemokken gekocht. Van de koffiemokken zijn 2 maten; een Senseo-maat en een wat grotere. Die laatste heb ik gekocht. Er waren ook schaaltjes maar die hoefde ik niet te hebben. Ik heb diverse borden weg moeten leggen omdat die oneffenheden hadden, met name de gouden randjes lijken weleens wat bobbelig of er missen stukjes goud. Maar ik heb een paar nette exemplaren gevonden.
Er is ook een wit geribbeld servies, daarvan lagen alleen de dinerborden in mijn winkel, maar die vond ik niet geweldig. Die heb ik dan ook niet gekocht. De ontbijtborden en gebaksborden uit die lijn waren er niet dus die kon ik niet live zien.
Ik ben heel blij met mijn vondsten, met name met de ontbijtbordjes, die ga ik gebruiken om o.a. koekjes mooi op de presenteren.