Waar heb je deze van ? Die moet ik hebben!
Xenos!
Hier moet je ze per 6 kopen, maar ik heb ze gewoon los gekocht een hele tijd geleden.
Gekregen! Maar op internet is hij wel te vinden.
Ohhh ik heb echt geen idee . Ik heb hem van mijn vriend gehad, geen idee waar het vandaan komt haha
Deze, die zolang ik me kan herinneren bij mijn ouders in de kast staat. Krijg er altijd zo’n nostalgisch gevoel van als ik daar ben en er weer eens uit drink.
Dit is echt mijn nieuwe favoriete topic
Onlangs gekocht voor maar €3 bij de Flying Tiger en spijt dat ik er niet meteen meerdere gekocht heb. Hij is heel erg groot en dat is fijn voor zowel een grote kop thee, perfect voor warme chocomel met veel slagroom en een mugcake kan er ook goed in gemaakt worden.
De toeristische aankoop drinkt superlekker. Drink er vooral thee uit.
Deze is favoriet voor cappuccino, maar thee drink ik er ook graag uit. Heb ook een ‘darling’ (voor mijn vriend) en ‘don’t panic’. Dit zijn mijn mooie mokken die ook nog fijn zijn haha. Wil er hier ook nog wel graag meer van. Wil onder andere nog ‘grumpy’ voor mijn vriend
Deze <3
En een vriendin van me maakte zelf van die chibi poppetjes van al onze vrienden en maakte er ook stripverhalen van. Aangezien ik best wel grote boobs heb, heeft ze er een getekend waar ik mezelf knockout sla met m’n tiet als ik spring.
En toen kreeg ik deze mok op m’n verjaardag:
Waar is die onderste van?
Keith Brymer Jones!
Dankjewel!
STRAND <3 Heimwee naar die winkel!
Gekregen als welkomstcadeautje van een vriendin in NYC toen ik haar opzocht een aantal jaar terug, dus goede herinneringen, en hij is lekker groot.
Die is echt geweldig, waar heb je die vandaan?
Heb hem gekregen van mijn vriend, maar ik gok van Amazon (.de)!
Heb even gekeken, als je zoekt op ‘best cat mom ever mug’ vind je hem.
Wat een leuke mokkken allemaal.
Heb op dit moment zelf geen favoriete mok.
Iemand nog een leuke mok?