Show hier je voorraadkast en/of koelkast

Boven: mandje met allemaal thee, mandje met dingen als tandenstokers en kauwgom enzo, daarnaast crackerbox

Midden: mandje met potjes/blikjes groente, bouillonblokjes, kokosmelk, gedroogde linzen etc. Daarnaast broodbeleg en makkelijke tussendoortjes

Onder: blikken tomatenblokjes, rijst, havermout, noten etc

Vriezer vol bakjes met eten

6 likes

Mijn mini koelkast :sweat_smile:

12 likes

Oeh watermelon fruit spread, hoe is dat? Gebruik je het als jam oid?

Ja als jam! Ik vind het niet lekker eerlijk gezegd! Wel jammer want ik houd heel erg van watermeloen.

1 like

Ah zo zonde, dit klinkt echt iets als wat heel lekker had kunnen zijn

1 like

Ik heb meteen maar even een kastje opgeruimd, had die bakjes eigenlijk voor in de badkamer gekocht maar ze bleken ook hier perfect te passen! Ik haal binnenkort wel weer nieuwe haha. Erg satisfying dit!

13 likes

Nou heb je dus je eigen systeem verloochend! :stuck_out_tongue:

3 likes

Haha! Ja eigenlijk is het niet heel anders, alles staat nog op dezelfde plek maar dan in een bakje i.p.v. los op de plank. Maar het voelt nu wel alsof ik 3 levels ben gestegen in successful adulting.

1 like

Wat een leuk topic!! Waarvoor worsen flavor drops gebruikt? Door je yoghurt?

8 likes

Ik gebruik ze door kwark en havermout vooral. Soms voor koffie als ik 't niet te drinken vind zonder haha. Heb het ook wel eens gebruikt voor baksels maar ik bak niet zo vaak 🥲

2 likes

Je hebt mij echt geïnspireerd haha. Morgen ga ik 8 van deze bakken bestellen: SOCKERBIT Opbergbak, lichtblauw - IKEA

Als ik ze binnen heb enz maak ik wel even nieuwe foto van mijn voorraadkast. Nu alleen nog bedenken welke 6 categorieën ik ga maken (2 van de 8 bakken zijn voor de snackplank hartige snacks en zoet).

5 likes

Ohhh zo leuk! :heart:
Veel plezier met indelen!

3 likes

Net boodschappen gedaan, heb voor m’n man een trainings- en voedingsschema gemaakt, dus moest daar allemaal dingen voor halen. Het past net :sweat_smile:

Bonus foto

Mijn ijsjes la, want ze staan niet in zijn voedingsschema :partying_face:

22 likes

Is er een specifieke reden dat jullie siroop in de koelkast bewaren? Of gewoon dat de siroop koud is.

Zodat het langer houdbaar is, net als ander drinken toch? Staat er ook op dat het gekoeld bewaard moet worden.
Ik heb wel eens bedorven siroop op die niet in de koelkast stond (en al veel te lang open).
Geen aanrader haha

Ja ik dacht indd dat het in de koelkast hoorde haha. Er staat wel een dichte fles bij indd, geen idee waarom die daar staat eigenlijk. Dat hoeft dan indd weer niet :sweat_smile:

Een volle koelkast is energiezuiniger! Dus dicht is het ook prima opvulmateriaal haha.

1 like

Binnenkort gaan we een een stellingkast bij IKEA kopen zodat het drinken niet meer tussen het wasmiddel hoeft te staan en die potten uit de vensterbank kunnen :stuck_out_tongue:

14 likes

Dat wist ik niet eens :flushed:
Ik heb de laatste tijd nooit meer siroop in huis, maar voorheen had ik het altijd buiten de koelkast!
Ik kruip weer terug onder mijn steen.

1 like

De meesten zitten zo vol met suiker dat ze een tijdje buiten de koelkast wel overleven.
Maar het kan dus wel echt bederven uit ervaring.

1 like