Show hier je voorraadkast en/of koelkast

Bij ons is de ranja al op voor het kan bederven haha. Mijn vriend is echt verslaafd aan Raak framboos. Ik vind zelf Teisseire citroen limoen echt heel lekker.

1 like

Ohh citroen met limoen klinkt wel goed! Die ga ik ook een keer proberen.
En van jouw foto’s krijg ik zin om alles te herorganiseren haha.

Haha ja? Hoe zou jij het doen? Ben wel benieuwd. Ik kan zelf niet wachten totdat we die stellingkast hebben en we alles in bakken en potten kunnen opbergen.

Geen idee eigenlijk, voor mijn gevoel moet dat maar goed ik doe mayo enz ook in de koelkast en dat bewaren ook best veel mensen buiten de koelkast.

Alles in bakken of potten scheelt denk ik al heel veel! Wat ik zelf heel handig vind is om alles per recept te zetten. Dus in de koelkast bijvoorbeeld alles voor ontbijt of een bepaald recept bij elkaar. Ik heb ook niet alle kruiden bij elkaar. Bijvoorbeeld kruiden voor curry staan bij de andere dingen voor curry zoals de kokosmelk. Maar dat is denk ik alleen handig als je vaak dezelfde recepten gebruikt. Want iemand anders vindt in mijn keuken nooit iets terug haha.

1 like

Haha het lijkt misschien niet zo, maar er zit wel logica in. Het beleg ligt bij elkaar, de kruiden zitten in het kastje naast het fornuis omdat dat dichterbij is, de koekjes in het kastje bij thee en koffie en in de koelkast ligt in 1 lade alle kaas (lol) en in de onderste la groente + vega producten. Kijk je ook de vlogs van Bonnie? Zij wil ook groepjes ingrediënten bij elkaar voor bijvoorbeeld curry en haar vriend Nick wil juist potjes bij potjes, blikken bij blikken, etc. Jij bent denk ik meer een Bonnie en ik meer een Nick :stuck_out_tongue: Onze kastjes zijn ook tering hoog trouwens, ik kan op m’n tenen net bij de derde plank.

1 like

IKEA bezorgd ineens niet meer hier dus maar langs de Action geweest.

Plank 1: Pasta/rijst, shizzle wat door melk kan & alles wat nergens echt bijpast (extra sausjes enz)
Plank 2: Crackers/cruesli, maaltijdmixzakjes & kruiden/olie
Plank 3: Hartige snacks & zoete snacks

Ohja en vooraan een verdwaalde pot bloem want paste nergens meer bij en staat daar ook wel prima haha. Ik had dit echt eerder moeten doen. :heart_eyes::heart:

11 likes

Dat heb ik niet gezien, maar is inderdaad wel precies wat ik bedoel haha!
Ik vind het ook mooier als alle blikjes netjes opgestapeld staan, maar toch minder overzichtelijk als je overal verschillende ingrediënten hebt liggen.

Eigenlijk vind ik dit mijn leukste voorraad. Alleen mis ik Duitsland want het is leeg nu.

16 likes

20210422_155825

20210422_155834

20210422_155859

Koekjes/snackkast
20210422_160007

En de voorraad die ik altijd het leukste vind… van de badkamer :blush:
20210422_160656

20210422_160738

23 likes

Ik word heel blij van de manier waarop die brikken sap en melk in de koelkastdeur passen

9 likes

afbeelding
Vlnr: soep, gin, fruit (en een restje patat met 10 frietjes ofzo dat mijn vriend net niet opmaakte :-1: )
Groenten, pizza, naan

afbeelding afbeelding

7 likes

Campari :heart:

1 like

Hmm ik kon me herinneren dat er ergens een topic was waar mensen hun mega opgeruimde kasten showden, ik kan dat niet vinden dus ik denk dat het toch hier was. Maar ik heb alleen niet mijn voorraadkast maar mijn schuur flink uitgemest en opnieuw ingedeeld en wil het toch graag showen :star_struck:
Helaas geen before pic maar je kon er amper lopen.

45 likes

Oh heerlijk, zo’n opgeruimde schuur!
Helaas is het bij mij altijd snel weer vol :joy: (maar dat komt ook omdat mijn man alle denkbare klusapparaten heeft besteld inclusief tafelzaag en kapzaag).