Series & Netflix #3

Hier clickbait in 2 dagen uitgekeken. Vond m wel goed.

Oké nog even over Maniac. Ik vond het supertof aan het begin, maar de afleveringen in het midden van het seizoen waren best wel traag. Al met al alsnog een aanrader omdat het mooi is gemaakt, het script origineel is en de acteurs goed spelen

Ik hou echt helemaal niet van naar andermans seks kijken haha dus misschien is het gewoon niet voor mij :grinning:

Ja hij was getrouwd met Juf Roos! :scream:

4 likes

Nou toch maar begonnen aan The White Lotus and I like it so far! Ik was er alleen van overtuigd dat die pasgetrouwde man uit de serie, dezelfde man is als een van de hoofdrolspelers uit de film ‘Scream’ (nee dus, zijn 2 verschillende acteurs). Maar als ik even Google ben ik niet de enige die dit dacht haha

2 likes

Ik kijk ook! Ben bij aflevering 4, vind het wel heel grappig iedereen is echt onuitstaanbaar maar ben benieuwd waar het toe leidt??

Whahaha ik moet ook de hele tijd aan hem denken!!! Ze lijken echt op elkaar en ze hebben allebei die irritatie factor.

4 likes

Voor mensen die James May ook leuk vinden en geïnteresseerd zijn in Japan:

Lekker droogkomisch en fijne reis-tv. Er komt een tweede seizoen!

3 likes

Die is leuk ja, zijn kookserie ook trouwens!

1 like

Wat irritant dat Gossip Girl zo abrupt stopt na 6 afleveringen en pas weer terugkomt in november

1 like

eens! ik begon er ook net in te komen!

1 like

Ik ben aan Nine perfect strangers begonnen. Twijfelde of ik het wel wat zou vinden maar dacht dat het maar 4 afleveringen waren en had even geen zin om verder te zoeken naar iets anders gezien ik op dat moment ook m’n eten wilde opeten, maar nu blijkt dus dat er tot nu toe 4 zijn geweest maar in totaal 8… Ik vond het al niet logisch hoe de afleveringen verliepen qua tijd :sweat_smile: En nu baal ik iets want ben niet zo onder de indruk tot zover en vind Nicole Kidman maar een irritante actrice blijkt nu wel weer.

1 like

White Lotus is echt leuk, eindelijk een serie die ik samen met mijn vriend kan kijken! Daarnaast zelf ook begonnen met Clickbait, ook wel vermakelijk tot nu toe

1 like

Net White Lotus afgekeken, iemand nog aanraders voor iets wat ik nu kan kijken?
Vond The Leftovers, The Undoing en Big Little Alied goed.

Heb net 1 aflevering van I May Destroy You gekeken maar het heeft me nog niet helemaal gegrepen. Even kijken of ik dat toch nog een kans ga geven.

1 like

IMDY is een van de beste series van 2020 voor mij. Geef het een kans, het is op momenten wel heftig

7 likes

Eens met @Daelyss! Het is één van de beste series die ik tot nu toe heb gekeken. Echt een must watch wat mij betreft. Net als Pose eigenlijk, die moet ook iedereen gezien hebben vind ik.

3 likes

Mare of Easttown heb ik net gebinged, vond ik heel leuk. Wel een beetje het sfeertje van The Undoing

1 like

9 perfect strangers misschien?

1 like

Ja eens, echt verder kijken!!

2 likes

Ik ben Upload via Amazone Prime aan het kijken, 10 afleveringen van 25 minuten. Gaat over een virtuele wereld waar je naar toe geüpload wordt als je dood gaat. Wij vinden het echt super grappig en absurt natuurlijk. Aanrader voor makkelijk vermaak, goed in 1 dag te bingen haha

3 likes