Series & Netflix #3

Jaaa maniac is zo vet

1 like

Ik ben nu bij aflevering 5 van Clickbait, nieuwe miniserie op Netflix, erg leuk. Had er niet veel van verwacht maar wil echt weer verder kijken nu!

3 likes

23 september komt de laatste seizoen van pose op Netflix. Wist helemaal niet dat er nog een seizoen van kwam

7 likes

Zit helemaal in Dertigers en natuuuuurlijk vind ik het meest arrogante personage het aantrekkelijkst :hot_face:

5 likes

Ik vind dat zo’n leuke serie! Wie bedoel je?

4 likes

Bart haha!

Haha! Ah ja hij is best cute :smiley:

3 likes

Sex Education seizoen 3 op 17 september!!

24 likes

Ja, ik kreeg hetzelfde. Ben nu wel benieuwd hoe het dan zit.

Edit: hmm, er staat alleen dat ‘signing up’ vanaf onze locatie niet kan. Misschien dan wel even een vpn aanzetten, abonneren en vervolgens kun je zonder vpn kijken?

1 like

Ik zie net staan dat He’s all that is toegevoegd :cry: :cry:
Whyyy. Hoe problematisch het origineel ook is, het is toch een soort klassieker.

Maar goed, ik ga toch wel kijken waarschijnlijk.

Ik heb al een andere oplossing via een forummer gekregen, heel lief!

Ik vond die eerste aflevering al zo super cringe dat ik nooit verder kon kijken :frowning: wordt er echt heel veel slecht gesekst in die serie?

Ik ben Clickbait aan het kijken en vind het best tof! Ziekig dagje op de bank dus nu aflevering vijf :joy:

1 like

Het blijft cringe, maar ergens is dat ook het leuke aan die serie haha! Ik vind het helemaal geweldig, maar snap dat je even moet wennen.

1 like

AHS seizoen 10 (Double Feature). Geef het elk seizoen weer een kans maar na Freakshow is het gewoon niet meer te doen, de 1e afl. van dit nieuwe seizoen is echter veelbelovend, heel goeie sfeer. Ik verwacht dat het toch wel weer uit de bocht vliegt zoals meestal.

1 like

Same :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

[

Kan je het eigenlijk ook kijken zonder npo abonnement?

kleine spoiler

spoiler]maar ik vond de relatie die hij en lot hadden zo stom en ik vond het ook super stom dat ie toch is vreemdgegaan met die vrouw.
Hoe hun relatie is/was is echt mijn nachtmerrie relatie.

Ik ben trouwens helemaal vergeten wat er nou gebeurt is met de broer van Pieter, weet alleen nog iets met drugs en dat ie verliefd was op Elias (of die andere man weet niet meer hoe ze heten[/spoiler]

3 likes

Haha en bedankt voor de spoiler :joy: zover ben ik nog niet! Ik kijk het met NPO abbo idd.

Oh shit! Sorry ik begreep uit je bericht dat je al in seizoen 2 was :sob:
Echt sorry het ging niet expres!

Haha nee geeft niks, zo’n spannende serie is het ook niet! Ben nu bij het punt dat Alex - niet Elias :wink: - het een en ander aan het vertellen is, dus denk dat ik elk moment bij dat stuk ben.

Misschien wel effe blurren voor iemand anders die nog kijkt?

1 like
Enigszins spoiler dertigers

Ik hoop dat het wel weer goed komt tussen hun hoor. Vind het echt zo stom dat Lot zo haar best doet en hij gewoon niet eerlijk is. Maakt het zichzelf alleen maar moeilijk man. En die Elias moet ophouden over die familie van z’n vriend. Van Piet krijg ik trouwens de zenuwen. Vreselijke vent.

Verder vind ik het weer helemaal leuk! Lukely, die Bart speelt, heeft trouwens meegeschreven aan het script. (En is zelf ook echt gescheiden, heeft hij zelfs een boek over geschreven)

3 likes