Jazeker, in de VS.
Mijn bericht is een beetje verwarrend op dat front
Maar, in NL is ook wel eens iemand onterecht veroordeeld obv een onder dwang afgelegde bekennende verklaringâŠ
Jazeker, in de VS.
Mijn bericht is een beetje verwarrend op dat front
Maar, in NL is ook wel eens iemand onterecht veroordeeld obv een onder dwang afgelegde bekennende verklaringâŠ
Moet de laatste aflevering nog kijken maar ga nu al kapot haha. Ik denk alleen dat dit soort dingen in de VS nog wel gebeuren.
Haha kwam er idd achter, gisteravond gekeken, wel keer weer leuk een horror, vond hem niet heel goed maar wel leuk voor even tussendoor. Welke docu bedoelen jullie?
Dat denk ik ook⊠in de VS is de rol van de Officier van Justitie/ aanklager, een politieke rol. Je moet verkozen worden en wil daarna herkozen worden. Dat levert een perverse prikkel op en leidt tot dit soort gevallen of de zogenoemde plea-deals.
Oh jeetje klinkt heftig. Hij staat op mân lijstje maar weet niet of ik het trek om te kijken.
Die ene over Tsjernobyl waar t hele topic over gaat, weet de naam niet
Wat?
Ja die serie van HBO toch, wacht nu op de laatste aflevering. Maar dacht dat er nog in dit topic over een andere docu werd gesproken
Ohhh nee klopt!!! Die ja. Die heb je dan al gezien, haha. Volgens mij ging het alleen daarom
Ik dacht dat je een grapje maakte. Die serie heet Chernobyl.
Nee haha echt niet! Had niet zo opgelet, maar kon het ook niet zo snel terugvinden.
the bridge @HvO staat op mijn lijst
nu ga ik beginnen aan Sorjonen, iemand van hier gezien?
vriendin raadde het aan
Ik heb alleen de eerste 2 afleveringen gezien maar ik kwam er niet echt ik dus ben afgehaakt. Maar misschien moet ik het toch nog maar eens een kans geven.
Seizoen 2 van The Rain gezien⊠bleef spannend tot het eind
Sorjonen is een beetje vreemd en ruig maar ik heb het zelf met plezier gekeken!
Always Be My Maybe is best een leuke romcom
Leuke personages, geen rare seksistische dingen en ik word altijd blij van meer Aziatische representatie in films.
When they see us, ik denk dat er maar weinig (eigenlijk vrijwel zeker er niets) aan toe is gevoegd om het verhaal âaan te dikkenâ en het beter te verkopen. En dat is nu ook juist de kracht ten opzichte van andere verfilmde dramaâs.
Wat een haken en ogen zitten er binnen het Amerikaanse strafsysteem. Dat vijf tiener veroordeeld kunnen worden waarbij al het bewijs ontbreekt. Mensonterend.
Ik ben de komende dagen sowieso boos. Wat een (gegronde) aanslag ook op het vertrouwen van de Afro Amerikanen in de politie en het systeem. Het is echt te belachelijk voor woorden dat zoiets kan gebeuren. Ik ben echt in shock.
Ik moet When They See Us nog kijken, maar had dit artikel al gelezen erover, vond dat al heftig:
Gatver kijkt iemand Zone Blanche? Kon er vannacht niet van slapen en dat heb ik nie snel (maar misschien stel ik me aan?). Vind het meer horror dan thriller, terwijl ie vgm als thriller wordt gelinkt.
Ik vind m ook wat weg hebben van The Ritual