Series & Netflix #2

:eyes:

1 like

chernobyl

True, is ook lastig om te zeggen als je niet zelf in die situatie zit. Maar alsnog vond ik het mega frustrerend, ze vertellen haar 10x dat het gevaarlijk is etc en negeert dat compleet. Ik ben ook nooit zwanger geweest maar ik kan me goed voorstellen dat ik alles voor de gezondheid van m’n baby zou doen

En @HvO Ja ik sluit me hier een beetje bij aan! Maargoed, misschien handel je anders wanneer je je in een noodsituatie bevindt en je partner aan het overlijden is. Maar alsnog was dit heel frustrerend om te zien!

1 like

Mag de serie erbij genoemd worden? @Kees @crystalfire
Voor mensen net als ik die zomaar spoilers aanklikken :stuck_out_tongue: (heb t meteen weg geklikt geen idee verder wat er stond hoor)

2 likes

Geen serie, maar film/docu: Last Breath op Netflix. Heel erg indrukwekkend.

1 like

Iemand begonnen aan the rain seizoen 2?

2 likes

Ja, moet echt even weer in de hele serie komen en ik vind Lea en Jean stom.

Weet alleen niet echt waar ze nu heen willen. Ben bij aflevering drie nu.

1 like

Ben bezig in Undercover en heb echt daddy issues met deze man. Kan het echt niet plaatsen maar vind hem zo aantrekkelijk :joy:
unnamed1-33

27 likes

iemand die gypsy al (af) heeft gekeken? Is het wat? ben net begonnen en vind het wel leuk op zich tot nu toe maar soms een beetje traag

Ik zag trouwens dat tabula rasa ook op Netflix staat, Vlaamse thrillerserie, echt een aanrader!!

Jaa ik kan mij herinneren dat ik het wel een vette serie vond!

2 likes

Dead to me vind ik een aanrader. Ik vind Christine Applegate een goede actrice maar ook die andere rollen zijn goed gecast.
Serie met onderhuidse spanning.

1 like

Ah ja sorry, het was een vervolggesprek uit het vorige topic waar het in stpnd. Even vergeten om het ook in dit nieuwe topic te duiden :). Gaat over chernobyl afl. 3.

2 likes

Ik kijk what/if ep 3

Ik ben nog niet echt verkocht ofzo. Ik vind het het vooral irritant dat zij die deal aangaat maar meteen de eerste de beste kans aangrijpt om uit elkaar te flippen. Had het dan niet gedaan?

Nouuuuu laat afl 5 maar komen!!!
KANONNE WAT EEN GOEIE SERIE.

#chernobyl

:clap:t3::clap:t3::clap:t3:

Ahh ik wil het ook zo graag zien!!!

1 like

Ooh hij is ook van Roos en haar mannen van lang geleden bij VPRO op zondagochtend. Meteen zin in roze koeken.

10 likes

Oh ja dat vind ik ook.

1 like

Heb toen echt nooit doorgehad dat hij maar een paar jaar met mijn vader scheelt :grimacing:

1 like

Ik ook!! Hoop toch niet dat er een seizoen 2 komt eigenlijk :grimacing:

1 like

Ja en ook

dat die man (de professor) gewoon niet serieus werd genomen wat betreft de hoge straling en dat de evacuatie zo laat pas op gang is gekomen. Zal denk ik ook wel met de onwetenheid van mensen te maken hebben in die tijd, dat had al veel eerder moeten gebeuren, had een hoop leed bespaard denk ik

Echt één van de beste series van de laatste tijd en ook super aangrijpend, ik heb er zelfs over gedroomd :relaxed:

1 like