Secret Santa 2021 collage en-fototopic

Ik zou dan weer niet weten hoe je dit maakt in powerpoint :exploding_head:

Ik ben te laat, sorry!! Ik was van plan om ‘m dit weekend te maken, helaas ben ik tijdens een feestje op mijn hoofd gevallen en heb ik de rest van het weekend geslapen met een hersenschudding. Ik doe volgend jaar dan weer mee. Veel plezier iedereen! :partying_face:

2 likes

Oh nee, beterschap!

2 likes

Beterschap!

2 likes

Beterschap!

1 like

Wij missen nog de collages van
@Melman @DrWrenKingston, @notmycircus en van @Pininhetweb (en @Mila)

Ook al was de deadline gisteravond, vinden we het jammer om jullie dan niet mee te laten doen. Wij verdelen de lootjes vanavond, dus willen we jullie toch nog de kans geven om tot vandaag 18.00 de collage te uploaden.
Daarna verdelen we dus de lootjes definitief en wordt het wel wachten tot volgend jaar.

De collage hoeft geen kunstwerk te zijn, enkel om het voor jouw Santa makkelijker te maken.

13 likes

Beterschap!

1 like

Bedankt allemaal! Nu ik toch een beetje op de bank moet hangen heb ik nog even snel een collage in elkaar gezet

Hoi! Ik ben Mila, midden 20 en ik woon samen met mijn vriend en hond in het zuiden van het land. Ik ben het gelukkigst als ik alle mooie plekjes op de wereld aan het verkennen ben of sta te dansen op grote feesten en festivals. Daarnaast ben ik vaak op mijn paard, op mijn motor of in de sportschool te vinden. Op koude dagen chill ik graag op de bank met een serie of goed boek met geurkaarsen (zoet-kruidige geuren), fluffy sokken en een kop thee (kaneel/karamel/turkish apple/appeltaart achtige smaken). Als ik voor altijd nog maar 1 ding mocht eten was het (kinder)chocolade (geen puur!). Verder is mijn lievelingskleur lichtroze en houd ik van gouden accessoires voor in huis/ sieraden!

Nog meer leuk:

• Lush (alles behalve shampoo)
  • Dingen mbt spiritualiteit (boeken, edelstenen etc)
  • Koekjes
  • Eten/snoep uit het buitenland
  • Jouw favo recept voor healthy baksels (bananenbrood etc)

Ik ben snel tevreden en vind het al super leuk als je een pakketje voor me samenstelt, dus leef je vooral uit!

18 likes

Ah ja, ik laat het dan voorbij schieten dit jaar! Ben er niet aan toegekomen, helaas.

Volgend jaar of misschien Secret Bunny :grin::kissing_heart:

1 like

We zijn inmiddels druk bezig met het versturen van alle lootjes. Iedereen heel veel plezier met het samenstellen van een pakketje!

23 likes

O yo o yo o yo
Spannond

4 likes

Ik ben de heletijd alles aan t refreshen hahaha.

4 likes

8 likes

Heeeee heb 'm binnen, nu al helemaal enthousiast aan het nadenken wat ik ga kopen!! :eyes:

4 likes

Dit klinkt heel sexy op de één of andere manier

Ik ben vet zenuwachtig, man!!

5 likes

Ja misschien want mindere drukke periode voor mij​:laughing: komt goed. Ga gewoon meekijken en genieten :wink:

Playbunny :flushed::flushed:

1 like

Hoi,

Ben ik de enige die er last van heeft dat ik mijn berichtje (lootje) niet kan lezen? Ik kan zeg maar zien dat ik bericht heb ontvangen, maar als ik er op klik heb ik een leeg vak.

Yes is bekend probleem, moet je even via het envelopje openen :grin:
Eerst je ava en dan envelopje, niet het envelopje wat je nu ziet.

2 likes