Secret Santa 2021 collage en-fototopic

Wow, wil ik ook! Weet jij toevallig al waar je mooie kunt halen?

Extra

Koekoek, ik ben 31 en woonachtig in het prachtige Z-Limburg.

Leuk studiemateriaal is altijd welkom :grin: pluche pennen, het kan niet te gek zijn haha.
Wat ga ik voor een korte opleidingen doen?
Gedrag in organisaties
&
Supply Chain Management

Omg sorry het is wierook… slecht hoor.

13 likes

Kan ik dit niet copy-pasten en mijn naam erover plakken? 🥸

Ik checkte net Canva op mijn mobiel, maar man man man.

Ja heftig hè, de keuze is reuze op Canva.
Ik krijg dat niet geregeld.

Deze template had ik vorig jaar ook al :joy: dacht het is of een error krijgen, of dezelfde gebruiken.

1 like

Kleine reminder voor @Bertie @SpeedOfSound @Melman @Teigetje @Mila @DrWrenKingston @notmycircus @Twijfelaar @Pininhetweb en @clairdelune vandaag is de deadline voor het posten van de collage! Zonder collage kun je helaas niet meedoen dus vergeet hem niet te posten :santa:t3:

1 like

Ga 'm vandaag maken/posten! Even wachten tot man thuis is, zodat hij de baby kan vermaken :sweat_smile:

1 like

Nog op de valreep mijn collage! Volgens mij spreekt het redelijk voor zich, maar nog een kleine toelichting:

Ik word blij van bloemen, planten (zaadjes, bollen, stekjes voor zowel binnen als buiten planten). Heb nog een redelijk stuk tuin wat ik moet vullen, dus alles is welkom. Verder heb ik soms een creatieve uitspatting, maar het moet niet te lang duren (bullet journalling heb ik geprobeerd, is niks) en redelijk snel resultaat leveren anders raakt mijn geduld op :nerd_face:. Je maakt me altijd blij met iets van Lush (vooral de lijn met lavendel erin), chocolade (geen wit of 1000% puur), warme sokken voor het thuiswerken (maat 38), scrunchies of mooie haarbanden, sieraden (heb 5 gaatjes in mijn oren) liefst (nep)goud en leuke nagellakjes. Wat minder happy word ik van koffie/thee/alcohol, sterke geuren en prulletjes als washi-tape of dingen die er leuk uit zien maar totaal niet praktisch zijn.

11 likes

• Formule 1 (McLaren/Lando Norris)
  • M’n huis gezelliger maken (op zoek naar decoratie voor woon-en slaapkamer, zie collage voor kleuren)
  • Zilverkleurige sieraden
  • Decoratie voor kerstboom (kleuren paars en fuchsia)
  • Kaarten met leuke tekst of afbeelding
  • Mooie notitieboekjes
  • In het kader van hobby zoeken: schilder- of tekenspullen
  • Whatever you think I might like!

Dislikes:

• Thee en koffie
  • Make up/nagellak
  • Planten
  • Bad of douchespullen
10 likes

Hoe kan je bij Canva eigen foto’s gebruiken in een bestaande template?

Bij uploads kun je eigen afbeeldingen uploaden

1 like

Op t bestaande plaatje klikken. En dan een eigen foto uploaden.

3 likes

Ik weet niet of het bij alle templates werkt, maar ik kon ook gewoon een afbeelding kopieren en plakken in Canva. En dan slepen.

1 like

Extra

Op mijn collage staat een strakkere theemok maar een hele gekke vind ik juist ook leuk. Als ie maar groot is!
Qua kleinere spelletjes heb ik al: qwixx, regenwormen, uno, skip-bo, yahtzee.

Stekjes voor in de plantenpotjes mag altijd.
En jouw favo drankje vind ik ook vast lekker!

Ik heb een Pathé pas dus een bioscoopbon is minder gewenst.

12 likes

Zonder Canva toch gelukt… in Powerpoint! :hot_face:

Thanks @Hazel @Soy.peor @Duchess Jullie aanwijzingen klopten! Alleen dacht ik ineens wat ben ik aan het prutsen met Canva als het ook in Powerpoint kan. :joy:

12 likes

Hebben jullie ook dat je bij sommige collages al helemaal ideeën krijgen? Zo leuk.

4 likes

Ja, herkenbaar, stiekem hoop ik dan ook dat ik die persoon als lootje krijg want het is mijn nachtmerrie om een collaagj te krijgen waarbij je het niet weet :exploding_head: :exploding_head: :exploding_head: Al is het tot nu toe wel mijn ervaring dat het allll-tijd goedkomt maar toch blijft die onzekerheid elk jaar.

2 likes

Bij sommige wel. Al ben ik eerder bang dat ik totaal niet weet wat ik moet kopen.

Je kunt altijd om tips en hints vragen anoniem!

Op de valreep nog een collage! Ik heb hele hectische dagen achter de rug en kwam erachter dat de dingen die ik op mijn collage vorig jaar had nog steeds van toepassing zijn. Als het oké is post ik die nu gewoon weer. Ik vul nog wat dingen aan eronder. :blush:

Nog wat extra opties eventueel!

• speciaalbier uit jouw regio of wat je zelf lekker vind
  • kookwekker
  • leuke tapas schaaltjes voor op een borrelplank
11 likes

Hoi! Zoals altijd lekker op tijd. Ik ben Bertie, werk met VO leerlingen, ben 32 en onlangs verhuisd naar Friesland waar ik nu woon met vriend en 4 (!!!) katten. Ik hou van boksen, wandelen, zwemmen, tv kijken, hysterische kleding en Billie Eilish.

Leuk:
Enigszins hysterische (warme) sokken mt 39
Iets met geitjes, bv een print of kaart
Iets over Friesland
Chocola
Kattenspeelgoed met catnip
Jouw favoriete boek, liefst tweedehands
Jouw favo koekjes of snoep
Geurkaars in niet te zoete geur, bv dennen
Mooie of bijzondere kaarsen

Minder leuk:
Koffie die niet in Dolce Gusto kan