Secret Santa 2020 collage en-fototopic

Haha precies! Chocolate gains :muscle:t4:

2 likes

Als ik jullie collages zo zie vind ik de mijne maar mehhh. En Mn verhaaltje ook :sweat_smile: denk dat ik t nog aan ga passen maar voor nu staat er iig wel al wat.

Ik heb mijn verhaaltje al drie keer aangepast ofzo :joy:
Bedacht me laatst ineens dat ik misschien vet veeleisend overkom terwijl ik juist heel snel dankbaar ben :upside_down_face:

2 likes

Haha ja ik las mijn verhaaltje en hij voelt niet duidelijk. Ik hou van geurkaarten maar absoluut niet alle geuren vind ik lekker etc dus ik ga er aan werken.

Maar blij dat ik niet de enige ben :sweat_smile:

1 like

Ik denk dit ook steeds. Wil niet te veel zeggen, want wil niet veeleisend of kieskeurig overkomen. Maar tegelijkertijd wil ik wel genoeg informatie geven, want ik ben niet zo bekend hier.

4 likes

Haha dat heb ik ook! Maar ik denk dan dat het makkelijker is voor mijn santa om iets te vinden als ik wat meer info geef

2 likes

Oooh ik houd daar juist van haha! Want anders weet ik het gewoon niet.
Ben zoooo slecht in cadeautjes :joy:

Dus ga nu met deze actie eens oefenen.

1 like

& @Mila ja vanuit mij was het ook bedoeld om juist zoveel mogelijk informatie over mezelf te geven terwijl ik bij vrijwel ieders collage meteen ideeën heb over wat ik zou kunnen kopen.

3 likes

19 likes

Over mij

Hi! Ik ben Quinoa, 25 jaar oud. Ik hou van planten, lezen, natuur en ben graag creatief bezig (zonder daadwerkelijk talent te hebben lol). Ik haak en brei graag, daarnaast naai ik af en toe als ik weer een leuke jurk of rok gevonden heb. Ben al sinds de eerste lockdown van plan borduren op te pakken, maar dat stel ik steeds uit. Ik sta bekend als eeuwige koukleum en ben vanaf de herst niet te vinden zonder dekentje of kopje thee.

Tips:

• patronen voor vrij borduren / haken / breien.
  • (losse) groene/witte/kruiden thee.
  • warme sokken heb ik nooit genoeg.
  • geurkaarsen: mijn favoriete geuren zijn sandlewood, vanille, warme/bossige geuren
  • duurzame producten: ik ben altijd op zoek naar producten om minder afval te produceren!

Wat ik liever niet wil:

• niet-vegetarische dingen (raad mijn dieet)
  • zwarte thee / rooibos thee
  • badspullen, ik ben helaas niet gezegend met ruimte voor een tubble (:cry:)
16 likes

Ik hoop dat hij goed leesbaar is!

Samenvatting

Ik ben dus GrumpyHarry, 26 (maar als je je pakketje stuurt 27). Muziek is mijn grootste hobby, ik speel piano en zing graag en ik leer momenteel gitaar spelen. Ook draai ik zelf graag muziek. Mijn favorieten zijn The Beatles, Fleetwood Mac, Crosby, Stills, Nash and Young, Biffy Clyro, Radiohead, dat soort dingen. Daarnaast lees ik heel graag, tweedehands boeken zijn dus zeer welkom. Als je je favoriet met me wilt delen zou ik dat heel leuk vinden! Make up draag ik bijna niet, alleen mascara en ik heb een lichte lipstick obsessie. Sierraden zijn welkom, maar hou het simpel. Verder word ik heel gelukkig van chocola. Linksonderin zie je Liverpool! Daar heb ik een jaar gewoond en de stad heeft mijn hart gestolen. Daar kan je niet zo heel veel mee waarschijnlijk, maar het is wel een groot onderdeel van mijn leven. Stiekem ben ik ook wel een beetje fan van edelstenen en andere spirituele dingen, maar wel op een nuchtere manier (ik ben een boogschutter).

Ook zoek ik nog kaartjes voor aan mijn muur die passen bij deze print. Dus die zijn ook heel erg welkom:

15 likes

Publisher werkte niet helemaal mee hoe ik het wilde en ik moet eigenlijk richting bed dus ik vind het goed zo haha.

Over mij

Mijn interesses staan al wel grotendeels in de collage, maar:

• Ik ben 31 jaar, werk fulltime en heb een vriend.
  • Ik speel graag op mijn nintendo switch, leg graag een puzzel, schilder graag en er ligt altijd wel een legopakket op mijn tafel waar ik mee bezig ben.
  • Ik heb een zoontje, maar hij krijgt in december al genoeg cadeautjes dus ik hoef geen kinderpakket :stuck_out_tongue:
  • Mijn planner houdt structuur in mijn leven en ik maak eigenlijk elke week iets leuks van mijn planner met washi tape, washi stickers ed
  • Ik houd wel van koffie, speciaalbiertjes, chocola (maar geen witte of puur), wijn en kaasjes.
  • Ik houd van gezelligheid, knusheid, kaarsjes, kerst, je-weet-wel-met-een-dekentje-en-een-kop-thee-op-de-bank
  • Je maakt me niet blij met roze shit of sieraden en ik heb helaas geen bad.
  • Ik ben gek op make-up, maar ik ben vrij selectief in mijn verzorgingsproducten dus je maakt me hier niet zo blij mee.
16 likes

Lekker afgesneden, m’n collage, zucht

Over mij

Ik ben 25 jaar en single. Woon op mezelf op 26 m2 maar vanaf medio feb 2 x zo groot, dus deco dingetjes zijn welkom! Verder:

• Ik heb vorig jaar m’n master afgerond en ben dit jaar voor 't eerst juf van groep 6 en groep 7.
  • Ik zing in een koortje met 10-15 meiden en heb zelf een elektrische piano waar ik op speel
  • Ik hou van hardlopen(!), wandelen en eigenijk alle sporten (behalve zwemmen)
  • Ik hou niet zo van tierelantijntjes, maar juist simpele dingen vind ik vaak al mooi
  • Simpele, dunne, zilveren kettinkjes vind ik super leuk!
  • Dol op Oostenrijk, Zweden en Nieuw-Zeeland als reisbestemmingen (en er woont familie, dus vandaar). Reizen naar Azië trekken me niet zo.
  • Ik ben gék op pompoen als smaak maar ik hou niet zo van pompoentjes voor de sier oid haha

Leuk: Herfst, thee (caramelised pear, apple pie etc. geen groen!), geurkaarsen (zoete, herfstige of winterse geuren), Dille&Kamille, Hema, Lush, The Body Shop, Sostrene Grene

Minder leuk: Producten voor in de douche, nagellak, oorbellen, ringen, vanille geurkaarsen, make-up

14 likes

@Hatsmetflats @Bertie @Teigetje @SpeedOfSound @Negativ @GirlLikeThis

Denken jullie er aan dat uiterlijk 25 oktober je collage gepost moet zijn!

2 likes

@Bourbon @Twijfelaar @Random @Desalnietteplus @clairdelune

Denken jullie er aan dat uiterlijk 25 oktober je collage gepost moet zijn!

2 likes

Staat op de planning voor vandaag/morgen!

1 like

Yes! Ik post mijne vanavond, moet nog even een paar dingen toevoegen

1 like

Hier ook vanavond!

1 like

Thanks voor de reminder @Jeminae!
Hier is die van mij;

Wie ben ik???

Ik ben 25 jaar en ik woon samen met mijn partner in een mini appartement in de Domstad. Sinds corona kan ik eindelijk zeggen dat ik hobby’s heb, namelijk kajakken en macrameeën. Ok in beide ben ik nog niet zo goed, maar ik vind meer actief bezig zijn heel leuk! Ik hoop ook ooit nog eens te leren breien of haken. Mijn allergrootste hobby is koken en ik vind het heel tof om nieuwe technieken te leren of om je favoriete recept te weten! Ik eet sinds 5 jaar vegetarisch en ben nu bezig met de overstap naar plantaardig eten. Verder breng ik veel tijd door in het bos en buitenshuis.
Ik ben ook gevallen voor het mini badje en hier spendeer ik meerdere avonden per week in, dus badproducten vind ik leuk!
Verder ben ik nu fulltime aan het werk, maar vanaf januari ga ik weer door met mijn master (in de richting van migratiestudies).

Wat ik leuk vind om te krijgen:
Zelfgemaakte dingen - tweedehands dingen - geurkaarsen of etherische olie (kruidig/herfstig maar niet te zoet) - soja wax en lonten om zelf kaarsen te maken - losse thee (liefst iets kruidigs/niet zoet) - duurzame schoonmaakproduten zoals een blok zeep voor afwas - tof fictie boek/ jouw favoriete boek (ik heb sinds kort ook een goodreads account) - aparte ovenschalen/bakvormen - iets van vogelvoer om de vogels in de tuin te voeden - badproducten (niet te zoet) - funk/soul/disco lp’s - ingrediënten van de toko/amazing oriental/enz. - spellen voor 2 personen - boek over kooktechnieken, zoals fermenteren - aparte (grote) wijnglazen - je lievelingsrecept - vintage a4 formaat lijsten

16 likes

Gestuurd via PM!