Continuing the discussion from Secret Santa 2020 collage en-fototopic:
Geo? I don't know her...
Hoi Santa! Ik ben Geo, ben 23 jaar oud en woon in het zuiden. Op dit moment ben ik druk bezig met mijn afstudeerstage in een medisch microbiologisch laboratorium. Microbiologie vind ik dan ook erg fascinerend Labwerk betekent dat ik mijn haren dagelijks in een staart moet, dus leuke haarelastieken, scrunchies of leuke haarklemmen zijn welkom.
Vroeger was ik een echte boekenwurm, maar Netflix en mijn Switch (Animal Crossing, Stardew Valley) hebben het een beetje overgenomen. Ik probeer wel mijn liefde voor lezen opnieuw aan te wakkeren. Ik lees voornamelijk Engelse young-adult boeken, en dan het liefst thrillers of fantasy. Tegenwoordig heb ik er ook een nieuwe hobby bij, namelijk kralenarmbandjes maken (rocailles 2mm, bedeltjes).
Ik hou van plantjes, al ben ik niet de allerbeste plantenmoeder. Ook ben ik een ontzettende koukleum, dus ik breng veel tijd door op de bank met een warme deken, dikke sokken (maat 39/40), een kop thee (geen kruidenthee) met mijn hondje op schoot en de poes naast mij.
Ik heb heel veel zin in de gezellige kerstdagen! Knus met familie en een lekkere maaltijd. Veel (geur)kaarsjes (ik hou van warme, kruidige, niet te zoete geuren) aan, warme chocomel, kerstkoekjes. Zo nu en dan vind ik het leuk om een cake of koekjes zelf te bakken, lekkere recepten zijn altijd welkom! Aangezien ik een (bescheiden) collectie aan schildpadbeeldjes heb, mag je mij ook verrassen met schildpadbeeldje.
Er zijn een aantal dingen waar je mij niet zo blij mee maakt, denk aan:
Badproducten (want een bad heb ik niet)
Alcohol (ik maak een uitzondering voor cider)
Nagellak (mag ik helaas niet dragen op mijn stageplek)
Kettingen
Koffie
Kruidenthee (behalve chai (latte))