Post hier de foto’s van je pakketje!
Als je nog vragen hebt, kun je die hier ook droppen
Hierbij mijn foto’s!
Ben vooral heel blij met de oorbellen (precies mijn smaak, heb er al complimentjes over gekregen), de film (heel benieuwd naar) en het spel.
Was echt leuk om dit te ontvangen op de dag dat het forum verdween! Niet om mezelf op de schouders te kloppen, maar ben echt blij dat ik het georganiseerd heb, haha!
Ben er heel blij mee en @EleanorRigby ik ben ook blij dat je het hebt georganiseerd. Ging wat mij betreft allemaal heel goed. Was voor mij de eerste keer en vond het heel leuk om te doen. Op naar de volgende!
Thanks!
Verkeerde foto
Lieve @Cactusje
Ik heb net je pakketje gekregen. Zo lief! Een hele lange en mooie brief, kreeg er tranen van in mijn ogen!
Ik vind de cadeautjes erg leuk! Het tekenboekje, speciale papier en de stempels, love de stempels <3
De stickers gaan zeker van pas komen volgend jaar. Want welk kind houdt er niet van stickers
Het boekje met de cactusjes vind ik ook heel leuk, en zo leuk dat je het recept helemaal het uitgeschreven en versierd! (Ik houd alleen niet van carrotcake , maar dat geeft niet want mijn vriendinnen allemaal wel dus kan ik die mooi voor hen maken)
En het plantje gaat na de vakantie ook mee naar school, zodat we met de hele klas hem kunnen verzorgen.
Ik moest wel lachen om de maskara, haha. Ik pakte hem uit en dacht eerst huh? Maar meteen snapte ik hem al. Echt een supertoepasselijk cadeau en helemaal welkom (hopelijk kan ik hem over een paar weekjes testen).
Het armbandje zou ik zelf niet zo snel hebben uitgezocht,maar ik draag hem nu met mijn andere zilveren armbandjes en hij past er supergoed bij dus ik ben er helemaal blij mee!!
Nogmaals dankjewel! (Ook voor je lieve woorden)
(Heb ik ook op t andere forum al gepost)
Jaaa zo blij dat je het leuk vindt!
Had je berichtje net al gelezen, maar moest me even concentreren op de royal wedding
Vond het heel leuk om voor je te shoppen! En mocht je nog een keer mn lootje zijn, dan spreken we gewoon af in de mcdonalds op het leidseplein om het pakje te geven haha
Ik heb een pakje gehad van Lelle! Ik kan haar alleen niet persoonlijk bedanken want ik zit niet op het roze forum, maar ik vind alles super leuk! Ik heb een mooi notitieboek gehad, oor stretch setje voor 2,5 mm, een masker en thee + een zeefje en een hele lieve brief. Echt heel leuk! Zou iemand dit voor mij op het roze forum kunnen posten?