Schrijfwarentopic

Leuchtturm1917! Maar dan heb je wel echt bijna het zelfde als deze hoor. Alleen lettertype enzo is dan anders. Paperblanks heeft deze indeling ook!

1 like

@kitsune @Marquez zowel de flow als de paperbanks agenda’s vind ik super mooi! Dankjewel voor deze goede tips!!

2 likes

Leuchttrum

2 likes

Leuchtrum idd, kan je ook een bladzijde per dag nemen. Dan heb je zeker genoeg schrijfruimte. En achter de zondag zit nog notitieruimte.

Ik twijfel ook enorm over deze! Ik zag dat de undated versie vandaag wel is afgeprijsd.

Overweeg ik om een nieuwe agenda en bujo te kopen voor 2022? Zelfs als m’n bujo nog voor 95% leeg is en m’n agenda voor tweederde? Ja.

Ik weet dat ik het niet moet doen, maar de verleiding is grrrrrrrooooooot.

Edit: ik leef dus niet in kalenderjaren, maar in schooljaren, vanwege m’n werk en over een week schoolgaand kind.

4 likes

Ik heb nog wel een tip wat betreft een leuk merk qua agenda’s: Graphique De France. Dit wordt gewoon verkocht bij bol ook.
Deze heeft dezelfde opmaak als Moleskine en mooi ivoorkleurig papier. Maar net even een andere look dan moleskine. Ik heb er al veel complimenten gekregen van collega’s!

2 likes

Welke agenda dan? Ik zie er een hoop maar nog niks met de opmaak van Moleskine.

Ik leef ook in schooljaren, maar overweeg nu over te stappen naar kalenderjaren. Ik heb mijn Moleskine 18 months oogebruikt tot nu (dec 2021) dus dat komt precies uit.

3 likes

Ik heb deze gekocht!

1 like

Vandaag een Paperblanknotitieboekje gekocht en besloten om in het nieuwe jaar toch maar aan het ‘journallen’ te gaan, op mijn manier dan. Ik ga het een beetje gebruiken als grote braindump haha.
Soms wou ik dat die Hersenpan uit Harry Potter echt bestond want mijn hoofd zit soms zo vol, hoe tof zou dat zijn als je letterlijk je hoofd wat leger kon maken door je herinneringen ergens op te slaan. :joy:

9 likes

Ugh, die is echt prachtig. Is de binnenkant vormgegeven als een agenda?

Oh ik heb het verkeerde plaatje gekopieerd haha, het is echt de notitieboekversie met lijntjes die ik heb.

1 like