Nou ik woon redelijk dichtbij dus als er nog animo is lees ik het hier wel en kan ik er met een kwartier zijn
Volgende week wordt het dan als de rest ook kan en wil
Ik kan helaas komende 2 zondagen niet en ik moet ook weer even moed verzamelen denk ik voor ik weer durf had me er juist overheen gezet voor vandaag, jammer! Alle chips en koekjes die ik had gekocht zijn voor mij vanavond, dat dan weer wel
Oke, dan hoef ik nu ook niet meer te haasten
Haha oh shitttt je kan de koekjes en chips ook bewaren
Normaal plaats ik rond vrijdag een herinnering maar dat is er dit keer bij in geschoten, dus dat is niet heel handig van me!
Ik had me bewust niet afgemeld omdat ik vreesde dat er dan een lading andere afmeldingen zou komen. Ik kan volgend weekend wel, kan ik mijn vakantie inluiden.
Dankje!
Kan en wil je volgend weekend?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Er zijn er 3 met een B toch? bedoel je Be, Bl of B&R?
Ik ook
3 stemmers maar? Where are all my Rotterdammerts at???
Volgende week kan en wil ik wel
In dat gevalā¦
Kan en wil je zondag 26 juli?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik ga binnenkort naar rotterdam met vrienden en zijn daar niet bekend. Hebben jullie een tip voor een leuk uitje, we houden we musea, tentoonstellingen maar ik sta open voor andere dingen.
Heeft iemand eens bij Rozey (vega en vegan all you can eat) gegeten en was het wat?
Ja! VET LEKKER. Echt een hele grote aanrader. Gewoon alles op de kaart was lekker (en je kunt ook onbeperkt wijntjes drinken bij het eten) en hele fijne bediening ook. Vind het niet heel knus zitten, niet dat het zoān typisch al you can eat ding is qua opgekropte tafeltjes enzo. Maar meer gewoon de stijl, veel marmer en strak en roze enzo. Nogal instagrammable.
Klinkt goed! Ga binnenkort reserveren.
Ik ook! Zeker een aanrader, veel keuze en omdat het kleine hapjes zijn kun je veel proberen. Ik was met mān ouders en die zijn toch wel voornamelijk vleeseters maar waren erg verrast over de veelzijdigheid
Wij zaten aan een hoge tafel en die stoelen zaten alleen niet zo relaxed, herken ook wel wat @Musa zegt over de sfeer maar ik zou het er niet voor laten!
over 3!!! weken woon ik ook in Rotterdam en ik ken er ongeveer 6 mensen dus ik moet vrienden maken!!! hint hint
BĆjna Rotterdam, dus ik durf het aan; zijn hier ook Schiedammers die tips hebben qua sport mogelijkheden in (omgeving) Schiedam? Ik houd o.a. van spinning, hardlopen, pilates, yogaā¦ Ik ga over een paar dagen naar Schiedam verhuizen en ken de omgeving nog niet zo goed. Tips in Rotterdam zijn ook welkom!
De moeite waard!!