Rotterdammerts unite

Bij burro e salvia op Katendrecht! Lekkerste pizza’s die ik ooit gegeten heb. Hebber wel alleen besteld, dus geen idee hoe het daar is. Maar afhalen en dan ergens op de kade gaan zitten lijkt me ook heel leuk!

3 likes

Iemand tips voor een kapper die niet al te duur is?

Wil iemand mee? Het is morgenavond

De kappers academie?

Ik ben laatst bij de Buffel geweest bij het midellandplein, heel erg lekker!

1 like

Daf’s op het Middellandplein! Al is ze wel €35 euro voor alleen knippen, geen idee of je dat duur vind. Wel de allerfijnste waar ik ooit ben geweest!

Oei!

1 like

Haha ja ik had hier net zicht op tijdens het sporten. Alles afgezet.

Eerst ging de roddel rond dat iemand van de brug zou zijn gesprongen.

1 like

Wat me nog het meest verbaast is dat de containers blijven drijven. Is logisch natuurlijk als ze leeg zijn.

1 like

Ohhhh is die sportschool van je toch nog goed voor het uitzicht :sunglasses:

1 like

Is er hier ook toevallig iemand die in Lansingerland woont en het leuk vindt om in contact te komen?

1 like

Heb gisteren daar afgehaald door jouw post. Die carbonara pizza was :sparkling_heart:.

1 like

Ik ben opzoek naar een kapster/kapper voor een goede blow-out (the Glam Bar ken ik al maar ik zoek iets goedkopers en meer richting het Centrum of Oude Westen)

Yes! Lijkt mij leuk, ik ben alleen wel minder flexibel qua afspreken vanwege baby. Maar pm me gerust!

1 like

Dit zonnetje mag blijven, dan zitten we straks echt fijn!

Tijd: 14:00
Neem een kleedje mee om op te zitten en wat lekkers om te delen als je nog langs een winkel komt :drooling_face:

Misschien dat ik later aansluit, maar ik ben bang dat ik het niet ga redden

Hey dorpsgenoot!

2 likes

Zijn er nog bevestigingen voor de meet zometeen of is het een beetje verwaterd?

Volgende week is ook een optie

Ik ging er wel van uit dat het door zou gaan! Maar als de groep echt klein is is een andere dag ook een optie

1 like

Ik ook maar je bent de eerste die ik nu erover hoor de laatste dagen. Even afwachten nog. :blush: