Rotterdammerts unite

Jammer, ik heb dan al een ander feestje. Veel plezier allemaal!!

1 like

Vraagje! Hockeyt iemand van jullie toevallig in Rotterdam? Of iemand die wat weet over de verschillende clubs en sfeer die daar hangt? Ik heb eigenlijk mijn hele leven gehockeyd en ben een paar jaar terug gestopt, vind het nog steeds heel leuk en wil graag wat meer sociale contacten hier en dacht dat team sport misschien wel een goede manier was :slight_smile:

1 like

Ik ken er slechts een en die is op Slinge. Je zou daar kunnen kijken. Iets verder fietsen dan die vereniging is er ook nog een in Barendrecht. Verder zou ik het niet weten.

Leonidas! Bij kralingen, heeel gezellig!

Er zijn er blijkbaar dertien in Rotterdam:

Ik heb zelf nooit gehockeyd, maar kende wel veel mensen die speelden. HCR was meer voor de serieuzere en betere spelers, de feestjes van Victoria waren altijd erg leuk :joy:, en mijn ouders wonen vlakbij OMHC, daar kwam ik ook wel eens, was ook gezellig. Het ligt ook een beetje aan wat voor jou handig is qua locatie lijkt me.

Victoria is imo echt ons-kent-ons en als je daarbuiten valt voelde het voor mij totaal niet gemakkelijk. Leonidas heeft wel echt een hele leuke sfeer!

Ik heb zelf jaaaaarenlang bij HCR gespeeld en ook twee jaar bij Leonidas in studententijd! Ik vond Victoria altijd idd een beetje een ons-kent-ons club waar ik me nooit echt fijn voelde.

Het wordt zaterdag best lekker weer en nu wil ik ergens lekker zitten. Ik dacht aan brouwerij noordt (is dat leuk? Ben er nog nooit geweest?) of gewoon de fenix food factory. Maar misschien hebben jullie nog aanraders?

Aloha bar, aan het water?

Ja vind ik een leuke plek alleen ik vind die oesterzwam bitterballen en al die andere snacks die ze hebben niet zo :woman_facepalming:

Die brasserie bij Kralingse Plas is ook leuk qua locatie

1 like

Parqiet?

2 likes

Dit was echt de grootste domper toen ik daar laatst een wijntje ging doen. Had zo’n zin in bittergarnituur, kreeg je allemaal semi gezonde dingen. Toen maar een frietje besteld, was ook lekker hahaha

1 like

Hoe was de meeting?

Voor mensen die een appartement zoeken vanaf najaar komt een appartement vrij in west met bad en tuin, 1 slaapkamer. Pm voor meer info

2 likes

Was gezellig! Waren uiteindelijk maar met zijn drietjes (Was wel jammer dat sommigen zonder iets te laten weten toch niet kwamen).

1 like

Ik wil morgen graag gaan ontbijten met pancakes. Normaalgesproken ga ik altijd naar Lilith, maar vind het ook leuk om eens iets anders te proberen. Heeft iemand hier goede ervaringen met Arzu? Of een andere tip?

Ik vond de pancakes bij by Jarmusch wel lekker!

3 likes

Ander genre maar ik had afgelopen weekend pancakes bij Plantastic Health Hub en die waren erg lekker!

3 likes

Inmiddels misschien te laat, maar Arzu is echt geweldig lekker.

We waren trouwens met z’n tweeën, maar we zijn gewoon vreetzakken.

10 likes