Rotterdammerts unite

Euromast op?
Bij Obba (Rijnhaven) kan je ook wel lekker eten en heb je leuk uitzicht op de Wilhelminapier.

1 like

Ik heb een keer super lekker Ethiopisch gegeten met mā€™n vriend in Rotterdam, weet alleen de naam van het restaurant niet meer! Je krijgt dan een soort pannenkoekjes met groenten en vlees, op een grote schaal die je deelt. Je eet met je handen, maar ik vond het niet onhandig eten. Vond het heel gezellig om zo samen te eten.

1 like

Was dat misschien bij Smaak van Afrika?

Misschien Sallinaā€™s?

Noh, Supermercado! Ik heb nog steeds nachtmerries van de meeting die we hebben gehad daar, hahaha.

2 likes

Het Zalmhuis is een aanrader. Hebben er zelf onze receptie gehad en eten. Vond de prijs zelf goed te doen. En een mooie locatie :+1:t4:

1 like

Ik wil wel graag naar waterlicht (vanavond laatste avond) maar heb niemand om mee te gaan. Is het leuk? Ook als je alleen gaat? Of misschien heeft iemand van hier zin om te gaan (spannend haha)

Ik ga ook vanavond maar niet allleen :wink:
Een vriend van me was er gisteren en zei dat het wel mooi was, voor 10 minuten.

@Vloeistof ik zou wel met je mee willen, kan het alleen niet te laat maken!

Wat is ongeveer je budget?

Volgens mij is het morgen avond ook nog! Maar ik ga ook vanavond, wel met wat vrienden maar je mag aansluiten.

Nee ja ik wilde ook vroeg gaan want heb ook nog een verjaardag maar ik denk dat ik het maar laat. Hoor van iedereen dat het wel leuk is maar voor 10 minutenā€¦

1 like

Het is wel mooi om te zien maar niet iets waar je lang hoeft te blijven, want het zijn uiteindelijk gewoon wat laserstralen en rook haha. Maar wel prima om in je eentje heen te gaan.

Bedankt voor deze. Ik moet een collega uit Singapore mee uit eten nemen en denk dat ik hier voor ga.

Mā€™n broer had zn feest in de vertrekhal. Weet niet hoeveel het m gekost heeft

1 like

Bedankt voor de tip! Helaas hebben wij het concert ook op 30 november, haha. Gelukkig is het gelukt een leuke locatie te vinden!

@Reader We hebben navraag gedaan daar, maar het was echt bizar duur. Jammer, want ik heb daar wel eens opgetreden en het is inderdaad een leuke plek!

Hmm, ik wou idd ook De Vertrekhal voorstellen, daar ben ik getrouwd, maar denk dat het krap wordt. Het ligt eigenlijk helemaal aan het aantal gasten ed, want de drankafkoop is vaak relatief duur (gemiddeld 6 euro p.p. per uur bij de plekken waar ik navraag heb gedaan en daar bovenop vaak nog dj die wat kost). Zou mss even langs wat kroegen gaan om te vragen wat de mogelijkheden zijn om mss een gedeelte af te huren of zelf een zaaltje huren en drank zelf regelen.

Wow dat is echt goedkoop! Klinkt als een heel leuke optie!

Weten jullie nog een fijne sportschool waar je groepslessen kunt volgen of een bootcamp of een sportclub? Woon in het centrum. Lijkt me leuk om te gaan sporten en een beetje met mensen kunt connecten

Ohja en het liefst ook betaalbaar

Beetje laat maar mijn trots kan het niet laten

Niet in Rotterdam geboren, in Capelle a/d IJssel (okƩ soort van wel vind ik), daarna hier gewoond:

  • Bloemhof
  • Spijkenisse
  • Pendrecht
  • Oud-Charlois
  • verhuisd binnen Oud-Charlois, mijn vader woonde in Beverwaard en later Hillesluis
  • Maassluis (en een klein jaar samenwonen in zuid-Oost Brabant waar ik kapot ging)
  • Bloemhof
  • Schiedam

En binnen een jaar wordt mijn woning gesloopt en hoop ik weer terug te gaan naar Zuid.

Mijn ouders en zusjes zijn een jaar geleden verhuisd naar een dorpje bij de Duitse grens, 3 uur rijden verderop en mijn broer woont al een paar jaar in Nijmegen. Vind het jammer dat bijna iedereen met wie ik een goede band heb weg is gegaan.

1 like