Rotterdammerts unite

Mr Nono (zit zowel in het centrum als in Rotterdam-west). Ik heb nog geen high tea daar genomen, maar hun pannenkoeken zijn heel lekker dus denk dat het wel goed zit.

1 like

Ik ben ook benieuwd naar die bak! Was best geïrriteerd toen ik de eerste brief van de gemeente hierover kreeg. Had net een dure prullenbak gekocht met maar 1 vak omdat ‘Rotterdam toch zelf afval scheidt’. :joy:

Hier op zuid al ruim een jaar of zelfs langer verschillende container bakken.

1 like

Nou houd ik mijn ogen en oren open, echt goed initiatief.

Ik zag die bakken al staan in Blijdorp, woon zelf in Bergpolder maar denk in het deel dat niet meedoet, want geen bak dichtbij gezien en niets gehoord van de gemeente. Wel echt top dit hoor, dus hopelijk bevalt de pilot goed

Zijn er hier mensen die het leuk vinden om een boekenclub te beginnen? Eens in de x weken/maand(en) een boek bespreken met elkaar onder het genot van een borrel?

Edit: stuur mij ff een PB als je geïnteresseerd bent!

11 likes

Ik ben al bij een boekenclub in Rotterdam, als je een keer wil komen PB me dan even. :hugs:

2 likes

Iemand een tip voor goede patissier in de stad? Vooral voor eenpersoons gebakjes.

1 like

Le petitjean is geweldig

5 likes

Lijkt me wel leuk, pb sturen lukt nu even niet, als ik op nieuw bericht klik loopt alles vast.

1 like

Eens over Le Petitjean! Urban Bakery heeft volgens mij ook best wat individuele taartjes, zelf nooit geweest maar wel eens bij een vriendin gegeten en ook echt goed!

Is iemand hier wel eens naar de “food markt” van Camera Japan Festival in LantarenVenster geweest? Ik kan echt nul info vinden over de kraampjes daar namelijk dus vraag me af of het de moeite waard is! Wil mijn filmkeuze er dan eventueel op afstemmen.

@kreegor wat voor soort boeken had je in gedachten? en @Twijfelaar bij wat voor boekenclub zit jij? ik wil al heeeeel lang bij een boekenclub!

2 likes

Marseille! Al weet ik niet of ze echt ook eenpersoonsgebakjes hebben, maar wel leuke en wisselende patisserie.

1 like

Een gezellige vrouwenbende is het, we lezen van alles. Gewoon een aantal fanatieke openminded leesfanaten bij elkaar.

5 likes

Klinkt heel leuk! Ik stuur je later een PB als dat mag :relaxed:

1 like

weet een van jullie mederotterdammers of de grote susan bijl-tas groot en stevig is om een laptop te vervoeren? :eyes:

1 like

Ja echt makkelijk, er past suuuuper veel in. Ik vind het alleen niet zo handig, door het model van de tas kun je hem niet echt lekker ‘rechtop’ vervoeren zoals bijv in een tote bag. Hij gaat eigenlijk automatisch plat op de bodem liggen en dan kun je de tas weer niet comfortabel over je schouder dragen want dan prikt die laptop dus telkens in je ribben :sweat_smile:

1 like

Over Susan bijl gesproken: hoe maken jullie die tassen schoon? Ik heb er nu 2 die echt best vies zijn met vlekken en ik krijg het er met water en afwasmiddel niet af. Jullie een idee?
Anders mail ik hen even!

Je kan ze gewoon wassen!

1 like

Zou dat ook met de bumbag kunnen?

Durf dat mee die shopping bag nog wel aan. Ga ik morgen eens proberen!