Oe, hebben mensen die ‘m hebben gescoord ook ervaring met of dat zilvere mooi blijft? En qua maat?
Ik ben volgens mij de enige Rotterdammer zonder Bijl tas, loop altijd met mn Wah Nam Hong tasje.
Oe, hebben mensen die ‘m hebben gescoord ook ervaring met of dat zilvere mooi blijft? En qua maat?
Ik ben volgens mij de enige Rotterdammer zonder Bijl tas, loop altijd met mn Wah Nam Hong tasje.
Nee, die van mij heeft wel gebruikssporen hoor. Krasjes in het zilver. Maar ik vind het niet echt storend, tis nu eenmaal een gebruiksvoorwerp.
Lekkere late reactie, maar mocht je in Noord wonen dan is Gerard Bok een fijne. Wordt gerund door een oud profboxer en hele enthousiaste trainers. Heb er jaren geleden een blauwe maandag gebokst, maar ben er niet gestopt door de sfeer. Was echt leuk daar.
Destijds hadden ze ook vrouwenlessen.
Ja je ziet inderdaad wel krasjes met gebruiken, bij normale Susan bijl tassen heb je dat helemaal niet. Maar ik vind het ook niet echt storend.
Ik wilde zelf de kleine maat maar heb de grote omdat alleen die er nog was. Op zich prima qua formaat maar wel als je er echt wat meer spullen in meeneemt. Dus ligt eraan waarvoor je hem wilt gaan gebruiken!
Jaa ik heb ook de grote en omdat ie zo groot is gebruik ik em nauwelijks. Voel me altijd een parachutist. Dat is wel jammer!
Ik twijfelde ook. Die grote lijkt me wel handig juist voor tijdens de boodschappen, of draagt dat irritant?
Van iemand die ik ken was hij wel best beschadigd, maar alsnog vond ik hem er wel leuk uitzien nog!
Ik heb ander Susan Bijl tassen en vind die grote ideaal voor boodschappen, maar ook als je naar het strand gaat bijvoorbeeld.
Ja ik vind hem echt fijn daarvoor!
@Poopiesjaakie ja als het waait en je hebt er nog niks inzitten kan je ook gewoon van een flatgebouw afspringen denk ik
Zal t straks even proberen!
Ik heb de grootste (large?) maar gebruik hem weinig. De medium gebruik ik elke dag, maar ik doe ook dagelijks boodschappen dus ik krijg die grote nooit vol.
Ja ik denk dat die grote idd goed is om boodschappen te doen, hij is supersterk! Maar om nou gezellig met een paar boekjes er in naar een cafetje te gaan; dan liever medium. Ik zag laatst een small en die vind ik dan weer echt mini!
Nee, dat is ook zo. Heb de medium ook en die gebruik ik om lunch mee te nemen of als je weinig boodschappen gaat doen is ie ideaal.
Ben zelf ook fan van de bumbag haha, vooral de grotere versie daarvan. Past een fles water in en superveel zooi.
Even iets anders! Sinds vandaag zit er een grote tweedehands winkel van Leger des Heils op de korte hoogstraat! En ze hebben echt wel leuke dingen
Alsnog erg blij met je reactie, dankjewel!
Hier ook een Rotterdam zonder bijl tassie. Was eergister wel met een vriendin die zo een mooie kleur combo had (lila met geel)
Ja die heb ik dus sinds kort! Zo blij mee, echt alle dagelijkse dingen die ik mee sleur passen er in. Plus dan idd nog wel een flesje water, een boek of iets dat je toevallig koopt en ff kwijt moet.
Is er iemand toevallig gemeenteraadslid?
Missch meer kans als je in een algemeen topic vraagt? Of moet het specifiek een Rotterdams gmrl zijn
O nee hoor! Thanks☺️
Weet iemand een leuk restaurant in de buurt van Kino? Max kwartiertje lopen. Ben eigenlijk voor alles wel in, behalve Grand café achtige dingen.
Takumi en Ayla!
En hier werd pas volgens mij ook Dodo cafe aangeraden maar heb daar zelf nog niet gegeten