130 is niet per se te hard hoor! Je moet je aanpassen aan hoe hard de anderen rijden bij het invoegen, dus 130 kan ook prima zijn als dat de snelheid is van de rest van het verkeer.
Haha wat een goeie!
Ik had deze nog voor de rode en witte reflectors langs de weg:
Rood = Rechts
Wit = Links
ik heb deze week mijn theorie examen en ik moet nog beginnen met leren (eigen fout)
ga het toch niet halen, maarja
hoe leer je dit in godsnaam. samenvatten?? nee toch??
Heeeeeel veel oefenexamens maken!! Heel veel!!! Het zijn echt soortgelijke vragen bij cbr, dus als je heel veel oefent, leer je de vragen uit je hoofd
oke thanks! @Tom_Riddle @Canvastas
heb al op google naar wat sites gezocht
als anderen nog fijne oefensites weten, holla at me
Ik heb ook niet echt geleerd, ik dacht āhoe moeilijk kan 't zijnā. Eerste keer helemaal niet, toen op 1 fout te veel gezakt. Toen baalde ik alsnog wel natuurlijk haha daarna heb ik mān boek gelezen en ongeveer 5 examens gemaaktā¦ Ruim geslaagd. Daar zag ik ook nooit problemen in, beetje arrogant gedacht wel maar het is ook maar net of het je ligt.
De praktijk daarentegen ligt me absoluut niet haha, je kan niet alles hebben he
Ik heb inmiddels wel een afrijddatum overigens maar dat duurt nog zoān 2 maanden, het kon ook niet veel eerder hier in de regio
@Tom_Riddle wat vervelend trouwens, en wel gek ook. Vooral omdat je van tevoren er niks over hoorde, dan lijkt het een beetje alsof het niet geheel soepel/vrijwillig gegaan is. Ik hoop dat je er een fijne voor terug krijgt!
Aahh morgen afrijden. Dat wordt zoān faal. Rij de laatste tijd steeds perfect, tot mn examen ingepland werd. Sindsdien gaat het al slecht. Wordt niks morgen
Je had gelijk! Ben geslaagd! Het ging ZO goed, echt bizar
Voor de 4de keer mn theorie niet gehaald
Ik wil binnenkort graag beginnen met rijlessen, heeft iemand enig idee of anwb ook 's avonds en in het weekend aan lessen doet? Ik moet komend semester op stage, maar het kan zijn dat het me niet lukt een stage te vinden, dan heb ik buiten school genoeg tijd maar met stagedagen van 9 tot 5 wordt het lastiger.
Ah shit zeg, waar zak je op?
Ik moet morgen voor het eerst. Weet gewoon niet hoe ik moet leren dus heb alleen oppervlakkig van alles gelezen en paar oefentoetsen gemaakt, ik kan me ook niet focussen naast 36 uur werk haha
Ik vind best dat je een compensatie verdient, als hij is ontslagen is dan is het duidelijk dat het aan hem lag en niet aan jou. Ik zou het persoonlijk wel netjes vinden als ze bijvoorbeeld een gratis praktijkexamen zouden geven.
Lijkt me wel dat ze je tegemoet moeten komen @Tom_Riddle
Als die man ontslagen is omdat hij slecht les gaf dan zijn zijn leerlingen de dupe. Het is aan de rijschool om er voor te zorgen dat jullie goed les krijgen en dat is niet nagekomen. Goed dat jullie er nog achteraan gaan!
Ik heb steeds op verschillende onderdelen te veel fouten. En steeds ook maar 1 fout of 2 fout teveel. Maar we gaan maandag nog een keer!
Ik heb nu PRECIES hetzelfde. En mijn nieuwe instructeur is wel heel relaxed en rustig, maar het was alsof ik helemaal geen lessen heb gehad. Ik zei het nog vandaag āhet lijkt net alsof dit mān eerste les isā. Je doet er helaas niet zoveel aan, gewoon blijven lessenā¦ ben het ZO zat!
Ik heb ook precies hetzelfde. Vandaag voor de derde keer op geweest na Ā±15 lessen van de nieuwe instructeur die wel fatsoenlijk lesgeeft maar helaas weer gezaktā¦
Afleren is zoveel moeilijker dan het in 1 keer goed leren
Ben er ook zo klaar mee maar ja
Ben benieuwd of wij dezelfde instructeur hebben gehad! In Rotterdam toevallig?
Ik heb nu eindelijk een goede instructeur. TTT en praktijkexamen heb ik al ingepland, ik hoop dat dat niet te vroeg is (half feb en begin maart). Ik kan pas na oudjaar weer vaker lessen. Er moet best nog wat bijgeschaafd worden in het rijgedrag, m.b.t. ver vooruit kijken en plannen.
Ik heb besloten om een tijdje te stoppen met rijles. Mijn theorie is tot juli geldig. Ik zou in januari voor de vierde keer kunnen afrijden maar dat ga ik echt niet hendelen. Krijg het vanaf januari heel druk dus dan maar beter een tijdje niet lessen hoor.
het is 100% je eigen keus, maar ik raad dit af. afrijden onder druk omdat je theorie bijna afloopt is echt kut. de mijne was toen uiteindelijk verlopen en toen ben ik pas weer voor de 3e keer geslaagd voor theorie