Review je behandeling

Het lijkt mij leuk om in dit topic reviews te zien over verschillende behandelingen, zoals fillers/gezichtsbehandelingen/wimperextensions/spray tan etc… Zelf heb ik een plasmagebehandeling gedaan om moedervlekken weg te laten halen en zodra dat helemaal geheeld is wil ik daar ook mijn ervaring en foto’s ervan delen.

4 likes

Ik gebruik er ook een! Ik heb een paar weken geleden mijn wimpers laten verven en als ik dan mijn wimpers krulde leek het of ik al make-up op had. Scheelt bij mij heel erg!

Ja hier ook wimperkruller. Ben totale noob met make-up maar zonder wimperkruller staan mn wimpers zowat naar beneden en wat openere ogen oogt (lollig ben ik he) echt vriendelijker bij mij

3 likes

Ik heb 1ml filler in mijn lippen (totaal, meeste boven). Met name nadruk gelegd op de lipcontour en een klein beetje volume. Wilde het al jaren eens proberen, en heb de arts gezegd dat het heel subtiel moet gebeuren en dat heeft hij gedaan. Ik ben er zelf echt heel blij mee.

De behandeling was spannend maar niet echt pijnlijk. Helen ging zonder blauw en zonder heftige zwelling, was de dag er na al echt heel mooi. Ik zou het zo weer doen, sterker nog, ik denk dat ik eind september weer ga - dan is het zo’n 8 maanden geleden.

3 likes

Heeft een wimpelkruller eigenlijk ook mooi effect als je geen mascara gebruikt?

@JanHagel ja ben ook wel benieuwd!

Haha grappig, vind je lippen juist voller lijken op de eerstefoto. Wellicht door de lippenbalsem

Dat is ook de na foto :face_with_hand_over_mouth:

1 like

tis ook na-voor

1 like

O haha grapje las alleen de tekst voor de foto!

1 like

Haha ja, volgorde van uploaden ging niet zoals ik wilde :woman_facepalming:t2:

Ik zit er over te denken om lipfillers te gaan doen. Ik ben mn lelijke, dunne bovenlip helemaal zat. Maar waar en bij wie?? Waar te beginnen. Ik wil het echt graag natuurlijk maar wel een stuk voller :thinking:
@JanHagel, waar heb jij het laten doen? Vind het er mooi uit zien!

In Breda op de Haagdijk. Was al vaak langsgelopen (woon er vlakbij) en had reviews opgezocht en vond die erg positief. Over Medica Esthetica hoor ik ook veel goeds.

1 like

Even een topickick :grinning: heeft er iemand ervaring met botox om overmatig zweten (oksels, voor de duidelijkheid) tegen te gaan? Ik ben wel bekend met botox, vandaag toevallig voor de 3e keer een behandeling gehad (kraaienpootjes zien te voorkomen, ik vind dat niet mooi bij mezelf) maar geen ervaring met transpiratie-behandelingen. De arts belt me nog over een paar weken en dan zal ik het ook even vragen.

Weet niet of je er veel aan hebt; ik heb een vriendin die botox gebruikte (tijdens de puberteit) tegen overmatig zweten. Volgens haar hielp het toen goed.

1 like