Ik ben daar een keer geweest en vond het heel leuk om te zien. Dat was alleen wel iets van 10 jaar geleden dus weet niet hoe het nu is…
We gaan morgen haha! Wij zitten in la Bresse op een park met baby en hond Het wordt in ieder geval mooi weer dus heb er super veel zin in. Zal nog wel posten waar we geweest zijn!
Kan echt heel erg wisselen. Twee jaar geleden veel regen en bewolking gehad in de eerste week van oktober, paar jaar daarvoor heerlijk zonnig en graad of 21-23 in diezelfde week. Is echt een periode waarop het alle kanten op kan daar, en in ieder geval geen zonzekere bestemming.
De luchthaven heeft nu eindelijk iets teruggestuurd, maar ik word er niet heel vrolijk van:
Unfortunately there is no shortcut or express for this. If 1h and 10 minutes is enough is hard to say but I do not think so. So, what you do if you don’t make it to your connecting flight you just speak with the airlines ticket counter in the departure hall and they’ll help you further on.
@Nox Ik heb het inderdaad geboekt via één maatschappij (SAS) en dat waren dus diegene die niet eens weten wat voor informatie op hun eigen website staat
Zelf hier (helaas) geen ervaring mee maar vrienden vonden deze erg fijn!
Dankjewel! Ik krijg helaas een foutmelding als ik naar hun website wil?
Aaah jammer maar was er al bang voor! Ik heb zo’n leuke route uitgestippeld en Lissabon lijkt me ook erg leuk. Iets kouder vind ik niet erg, de hele week regen daarentegen
Ik had dit ook eens. Ik heb toen aan de balie op het vliegveld gevraagd of ze me een plek zover mogelijk voor in het vliegtuig konden geven (bij wijze van omboeken) zodat ik er snel uit kon (en daarmee meer tijd had). Uiteindelijk was mn vlucht vertraagd en haalde ik het niet, toen heeft iemand me naar de balie begeleid toen ik landde en hebben ze gratis mn vlucht omgeboekt voor een latere vlucht. Was wel allemaal in Bangkok, maar komt vast wel goed.
Ah wat balen! Wel echt slecht geregeld vanuit de maatschappij, zij horen te checken of passagiers dit redden en anders moeten ze de vlucht helemaal niet zo aanbieden. Schiet jij natuurlijk niets mee op… Hopelijk heb je geluk en red je het gewoon!
Morgen helaas alweer naar de laatste stop van onze rondreis. Na 8 dagen natuur en hiken gaan we nog 3 dagen naar de stad.
Heeft iemand nog leuke tips voor Heidelberg?
Ja wat gek, op mijn telefoon kan ik er blijkbaar wel op maar op de PC niet Ga het wel op mn telefoon bekijken enzo, had toevallig ook al een inquiry gemaakt bij vanverre reizen haha. Die heeft heel veel goede reviews dus ik ben hoopvol (en daar kan ik op via mn laptop en dat voelt toch chiller ofzo)
Site doet het ook vanachter mijn PC wel! Heel vreemd.
Ja! Tozai travel in Amsterdam. Wordt ook gerund door Japanners dus die kunnen alles voor je regelen en hebben ook standaard pakketten.
Maar ik vind het ook leuk om een beetje met je mee te denken enzo wat een leuke reis zou kunnen zijn dus als je wil kan ik wel wat ideeën via pb sturen
Wat je ook kan overwegen is via sawadee een groepsreis, die doen/deden alles met de railpass dus niet met bussen en alles is geregeld maar je hebt ook wel veel vrijheid qua activiteiten.
Ideeën zijn altijd goed! We willen wel een individuele reis, en gaan tickets boeken voor Amsterdam - Tokyo retour (we kunnen vrij goedkoop business class tickets krijgen )
Iemand nog leuke Barcelona tips? Eten, drankjes, musea, plekken waar ik echt heen moet?
Zeker door de toilettasjes na afloop te verkopen
Alsur cafe lluria voor de beste brunch. Geen idee of ze die nu nog hebben maar ik had carrot cake pancakes en ben die nooit vergeten
Iemand Rome en Napels tips? (Of Amalfikust)
Eindelijk vakantie geboekt!
Ohh amalfikust heb zeker tips voor je
Positano;
- la zagara voor lekker gebakje
- ristorante Mirage voor heerlijk eten en een top uitzicht
- restaurant in hotel villa gabrisa was ook echt heerlijk en ook mooi uitzicht
Ravello
- villa rufolo
- villa cimbrone en een lunch in het lunchrestaurant daar met weer een prachtig uitzicht
Capri
- sowieso grotta azzura
- giardini di augusto
Amalfi
- marina grande restaurant