Redenen waarom mijn kind boos op mij is

Omdat ik de Jenga per ongeluk omgooide (dat is het spelletje).

8 likes

De auto was nat van de regen en ze mocht de auto niet met een handdoekje afdrogen.

11 likes

De ventilator moest ‘anders’ draaien :roll_eyes:

1 like

Omdat ze niet om 7.30u een blikje ice tea mag drinken. Als ontbijt.

7 likes

Daar zou ik ook boos om worden :joy:

2 likes

Mijn vriend deed z’n sokken aan, maar mijn kind was het daar niet mee eens. Hij moest z’n sokken weer uit doen

2 likes

Ik vroeg de peuter (2,5) wat hij wou eten met de lunch. Hij vroeg om een pannenkoekentaart…

Waar haalt ie het vandaan. Ik heb het gegoogled en nu wil ik het ook.

14 likes

K. kwam binnenlopen toen ik een tampon inbracht en nu is het huis te klein, omdat ze niet net als mama een tampon in mag :joy:

29 likes

M. heeft dit met mijn inlegkruisjes. “Mama, moet je nog een luier?”

3 likes

Haha T was altijd gefascineerd door “het touwtje”,
Maar sinds kort (3mnd) ben ik gaan “cuppen”. Vroeg ie van de week: mama, wanneer ga je nou weer je touwtje doen?

  • niet meer vriend! :sweat_smile:
4 likes

Maar heb je dit gemaakt?

3 likes

Nee dat was ook het probleem :sweat_smile:

Staat wel op het menu voor volgend weekend.

Niet mijn kind maar nichtje van 3. Ze trok de deur van de wc open (die doe ik nooit op slot, stel je voor dat ie kapot gaat, dan breekt die kleine de boel af) en wou bij me komen om op schoot te zitten. Toen ik nee zei en ze tv moest gaan kijken werd ik getrakteerd op een boze bui met janktirade. Ja kind, ooit ben ook jij gesteld op je privacy. Wen er maar aan.

Omdat ik de witte velletjes van haar mandarijn haalde, nadat ze vroeg of ik de witte velletjes van haar mandarijn wilde halen :roll_eyes::joy:

3 likes

Hahahah, kids be like:

3 likes


Ik kon hem niet vertellen hoe dat uitsteek ding heet op zijn beker en nu negeert hij mij.

12 likes

Een tuit!!! (Volgens mij)

2 likes

Hij bedoelt dat achterste kleine dingetje. Deze

Ik zei lipje maar dat werd afgekeurd.

17 likes

Ja of een tuut! Maar dat is misschien meer Gronings. Wel een schattige reden.

Oh edit: het gaat om wat anders. Uitsteeksel van de deksel :face_with_monocle: Al klinkt lipje logisch, haha

2 likes

Oh shit sorry. Nou als lip niet wordt goedgekeurd maar iets bedenken? Een hapsnart ofzo😂?

10 likes