Ik zie dit ook echt mensen in de bus of tijdens het lopen doen ofzoš
Dat verkopen ze hier in sommige ijssalons ook in de zomer! Ik heb het zelf nog nooit gehad, broodje ijs, maar mijn schoonvader eet dat graag. Daar ken ik het ook van, daarvoor had ik er nog nooit van gehoord.
Ben erachter gekomen door een collega dat bosbessenjam met een plak kaas op brood echt heerlijk is.
Is dit een vreemse gewoonte dan? Ik vind het zelf niet lekker, maar veel familie/vrienden doen dit ookš
Oh ja ik vond het wel gek eigenlijk in eerste instantie, maar dat komt misschien omdat ik het nog nooit eerder gehoord had
Bij goede kaasplank wordt ook altijd zoetigheid geserveerd. Inderdaad jams of cuthneys, druiven, vijgen. Zoet en ziltig is een lekkere combinatie!
Oooh ja kaas met inderdaad vijgenspul, heeeerlijk
Haha wow bijna een jaar later, maar toen ik op vakantie was in Siciliƫ heb ik dit zooooo veel gegeten! Mensen ontbijten daar mee
Hebben wij dezelfde collega? Ik heb ook een collega die van een heel buffet waar je alles van kan kiezen Ɣltijd dit neemt.
Nu ik hier toch ben: Ik vind het soms best lekker om mijn saus en rijst of pasta los van elkaar te eten. Dan doe ik het naast elkaar in een kom en neem ik van die dingen los hapjes.
@mieek @DikkeKip Moet je het ijs dan afhappen? Of eet je het met een lepeltje uit het brood? Ik voel mān tanden al helemaal als ik dit lees.
Omg jaaa de granita op Siciliƫ Brioche in stukjes scheuren en er dan in dippen. Heeeemels.
Rode kool met satĆ© saus, zelfs mijn vriend eet het met mij meeš
Oh huh, maar waterijs dus? Ik dacht aan een zoet wit bolletje (brioche) met een bolletje vanille-ijs erop ofzo haha. Dat kan ik me ergens ook wel voorstellen, maar een broodje met waterijs dat dan weer niet?
Nog nooit op maar wil dit nu
Je kan het ook zelf maken
Krijg echt rillingen bij het idee van dit eten. Maar goed, ik snap ook niet hoe mensen ijs tussen twee van die wafeltjes weg krijgen.
Met van vieze slappe taai geworden naar kartonsmakennde wafeltjes idd
In Chinatown Bangkok is dit ook een ding maar dan niet op brioche, naar op een ordinair kadetje
Heb ik dit gegeten?
Ohjazeker