@musa en Jinxy, dit eet ik ook vaak en ik vind het erg lekker! In Amerika is het een hele normale combo op bagels, toast en geroosterde boterhammen
Ja alleen was dit dus wel in een reality programma. Ik vond het maar bijzonder haha.
Jollibee zo lekkerrrrrr
Broodjes met kaas en jam! Soms kijken mensen me zo raar aan, maar zo zoooo lekker
Koffietje met zacht gekookt ei on the side. ZO lekker. Die smaakcombi is perfect echt
Huh naar mijn idee is dit normaal haha?
Dat idee had ik ook😅
Ja, vroeger was daar zelfs een reclame over!
Love youtube, daar staat hij natuurlijk gewoon op!
Ik had net een witte boterham met vet veel pindakaas en een banaan in de magnetron gedaan. Dat is best lekker haha, maar hier een tosti van maken is beter
En dan nog hagelslag erbij!
Ga ik proberen!
Ik kan me echt gek eten in droge crackers of geroosterd broodje gewoon zonder beleg of boter, lekker droog
Droge crackers niet, maar afbakbroodjes zijn het lekkerst zonder beleg en brood zo geroosterd ook
Ja heeerlijk
Ik eet een mergpijpje met een mes, zodat ik alle zijkanten er vakkundig af kan snijden. Dan eet ik als eerst dat droge cakeje, dan de zijkanten en als laatste de bovenkant. En ook nog eerst de crème en dan de marsepein.
Ijs in wat naans of andere flat breads wrappen.
Dit eten ze op sicilie ook ongeveer zo! Ijs in een of ander zoetig wit bolletje
Ik eet wel eens KitKat op de Kardashian manier haha, dan lijkt het ‘meer’ ofzo en ik vind het heel satisfying
Leg uit🙈
Zie dit filmpje haha