Rare boekjes

Wat hebben jullie voor rare boekjes in jullie bezit? @Lula wat had jij nou laatst voor iets vreselijks?

@doei

yesss gevonden!

ok hier had hij er nog maar drie. maar hier dan het boek van de hand van Henk van der Meyden over de kunstenaar met de vijf vrouwen.

achterflap geeft al een indruk van de schrijfstijl

een … - rijke bladzijde

17 likes

master of the dots

11 likes

Ik spaar boeken over de middeleeuwen en dit boek heb ik vorig jaar gekocht:

17 likes

Vol goeie tips hoor dit!

15 likes

geweldig. vergeet je wenkbrauwen niet.

Uit mn oma’s boekenkast meegenomen, echt hilarisch om af en toe doorheen te bladeren

5 likes

Dat stukje over cosmetica :joy:

7 likes

Onze coffee table books, allebei kringloopvondsten :smiley:



21 likes

Wel goed dat jullie ze allebei hebben, hahaha!

5 likes

9 likes

heb ik!!! die eerste
omg ik word gek, wat leuk dit. Coindicence… I think not! :heart_eyes:

2 likes

8 likes

7 likes

Haha oh leuk! Pas bij het uploaden had ik gezien dat er op de achterflap naast de blote mevrouw staat ‘‘foto’ s verduidelijken de tekst’’
Als er 1 boek is dat geen verduidelijkende foto’ s nodig heeft :smiley:

Ik had ook een fotoboek van de chippendales van 1 van hun tournees in het begin van de jaren 90, allemaal foto’s van ingeoliede kerels met nektapijtjes. Jammer genoeg heb ik die als grap aan een vriendin gegeven voor haar verjaardag. Was ook een pareltje voor dit topic geweest hehe

5 likes

Wat een geweldig topic dit! Ik wordt ook helemaal geinspireerd om naar de kringloop te gaan op zoek naar rare boeken hahah

3 likes

Waar komt dit uit?

Btw ik wil al jullie vreemde boeken hebben, geweldig!

1 like

Zalig!

Toen ik in het middelbaar zat, heb ik 2 jeugdboeken gekregen die m’n moeder had toen zij jong was (jaren '70), met adviezen voor jonge meisjes. Niet per se raar, maar wel super schattig.

Over parties organiseren:

Over je lichaam:

5 likes

Ik vind net een oud Ot en Sien boekje terug tussen mijn oude kinderboeken en helaas moet ik jullie mededelen dat Ot 98% zeker opgegroeid is tot seriemoordenaar:


12 likes

Hahaha Ot, kleine sadist!

1 like

Ik ben niet thuis maar denk dat mijn stripboek over Officier Peach, een homoseksuele ss-officier toch wel het meest obscuur is. The male nude is een fotoboek wat een vriend van mij nooit mee naar huis heeft genomen. Diezelfde vriend als die mij het stripboek cadeau gaf. Heb hem vorig jaar het handboek voor mietjes cadeau gedaan en er is overduidelijk een verband tussen alle cadeautjes.

2 likes