Ranking the stars

Ik krijg daar dus heel erg plaatsvervangende schaamte van. Maar goed ik zou zelf geen één grap kunnen bedenken over een bekende Belg, behalve misschien over Gert.

2 likes

Merol en Viktor even nummers uitwisselen na het programma

1 like

Ik vind haar heel bitchy kijken steeds

1 like

Goed verhaal Keizer, lekker kort

1 like

Wordt echt zo aflevering met van die “flut” lijstjes… en ongemakkelijkheid haha wat gebeurt er :o_o:

Alleen Ryanne mag van deze groep nog naar beneden komen van mij. En Merol krijgt ook wel een kans.

Beetje laat maar dat was ik op zn hoofd… hoorde je mij niet piepen?!

8 likes

Noemde keizer zn kind nou een motherfucker

3 likes

Maar owee als je aan haar kind komt!! (Of er alleen iets over zegt eigenlijk.)

Wow waarom nemen die b-sterren alles zo serieus? Gelijk beledigd om elk dingetje en waarom ze op 1 staan. Zijn ze vergeten wat voor programma ze in zitten? Keizer was indd verschrikkelijk, alleen Anny was wel weer aandoenlijk. Naja. Jammer dit.

3 likes

Nou dat ging over de naam van dat kind toch? Was toen een beetje overdreven maar ook wel helder want er zijn verder geen opmerkingen meer over gemaakt.

1 like

Ik vind Keizer zo’n sukkeltje he, kan het niet helpen. En deze aflevering heeft m’n mening niet doen wijzigen.

9 likes

Echt zo’n mega stoer en ‘vet’ verhaal vertellen over zijn vrouw die moest bevallen in een auto. Lijkt me echt mega naar voor haar, maar hij heeft een vet verhaal.

1 like

“Ik ben de enige die dit heeft meegemaakt” (eh nee) en dan verwachtte/vroeg hij van het publiek dat ze gingen klappen daarom? OMG :rofl:

4 likes

Oh nee niet weer die Keizer…én Gerda… pffff dat wordt wat.

2 likes

Waar is Ryanne :frown:

1 like

Anny maakt alles beter.

3 likes

Gerda is weer lekker kort van stof vanavond :o_o:

Ik vraag me vooral al heel lang af waar Kljeld Nuis blijft. Ik dacht zo’n invalbeurt eenmalig was, want hij werd best groot aangekondigd

Dit is de laatste aflevering toch? Dus denk niet meer