Ranking the stars

Nee? Wil gewoon kijken naar 10 ‘sterren’ die ik ken zonder google. Laat me oke???

1 like

Oke meid. Neem nog een breezer.

3 likes

Zo Jezus die Keizer heeft echt aandacht tekort

8 likes

Dit is echt de randstadbubbel waar ik in leef misschien maar ik had niet verwacht dat mensen Merol niet kennen.

Of nou ja randstadbubbel? Ze is ook gewoon op de radio.

4 likes

Pls niet de randstadbubbel hierbij betrekken

Maar ja wel een beetje onder een steen geleefd als je haar niet kent haha

1 like

Hou je bek en bef me wel eens van gehoord maar verder heb ik volgens google niks gemist

Maar schrijf je het nou met en e of een o

1 like

Vraag mij nog steeds af wrrom Viktor er in zit. Hij valt er zo buiten. Heb soms gewoon medelijden met hem. Denk dat die vooral “Ja” heeft gezegd om €€€€. Het is gewoon een beetje sneu :see_no_evil:. Al levert zijn deelname wel mooi beeld

1 like

Ken je niet “lekker met de meiden?”

Dat je Merol niet kent ligt toch echt aan jou

2 likes

De zoon van Gerda lol. Hij kan 't niet waarderen, je zit in 't verkeerde programma vriend :joy:

zucht keizer…

Nee, wat kut hahaha

@Loempia
Ik vind het eigenlijk altijd een flater als iemand mee doet die de rest totaal niet kent (vaak Belgen, sorry Belgen.) Dan komen ze met grappen die gebaseerd zijn op vijf minuutjes googlen/schandaaltjes van 20 jaar geleden.

4 likes

Ja hahaha dit zegt John echt letterlijk nu

1 like

Viktor heeft love island gepresenteerd dus het zal wel iets van rtl zijn.

Ik vind zijn enorme ongemakkelijkheid en misfit in het programma heel vermakelijk.

3 likes

Hij antwoord de vragen ook zo anders dan de anderen… en ontbreekt nogal aan humor :see_no_evil:

1 like

Ja snap wel waarom hij erin zit alleen hij valt er zo buiten. Ik zelf kan niet zo goed tegen die ongemakkelijkheid :joy:

1 like

Gelukkig hebben we altijd Anny nog xD

1 like

Wat heeft de bumperman op zijn hoofd?

1 like

Ik vind Miljuschka altijd zo kil overkomen, maar ik geloof wel dat het een aardig mens is?

3 likes