Ranking the stars

WAAR IS ANNY?!?

2 likes

Wow ja als blikken konden doden! Maar het ging dus eerst over de naam van haar zoon en toen ineens over de aandoening van haar dochter? Vond het een rare overgang. Dat soort gevoelige onderwerpen zijn toch meer wat voor een ander programma.

2 likes

Wil het nu terugkijken maar ik weetniet of ik het trek met Gerda erbij. GATVERDAMME

Ik kijk t nu terug, het is net begonnen en Viktor heeft al een grap gemaakt. Ben trots op m. Doet ie beter dan de vorige afleveringen.

8 likes

Vond deze afl net zo leuk als de eerste. Vond alleen de grappen over huidskleur te makkelijk (en stomā€¦).

Miljukscha haar ā€˜grappenā€™ waren zo pijnlijk

9 likes

Ja en ik vind haar een beetje kattig overkomen.

1 like

Oneeee gezien het bovenstaande meteen minder zin in de aflevering, wilde net gaan kijken.

Dat heb ik eigenlijk altijd al wel van haar gevonden, vind haar nooit echt een sympathieke indruk maken.

1 like

Ik vond dit voor het eerst dit seizoen een grappige aflevering, gewoon lekker spotten met elkaar met foute grappen, zo hoort t toch?

1 like

Ik vind dit seizoen echt minder leuk. De grappen komen niet aan en sommige kandidaten voelen zich gelijk aangevallen. Zoals Patricia reageert steeds op Paul. En Gerda is echt heel vervelend, maar dat vond ik bij de NPO ook al.

1 like

Ik vind Gerda best wel leuk maar niet voor dit programma. Ze snapt sarcasme gewoon niet of zo. Ze gaat overal op in.

2 likes

Maar dat is Gerda echt in een notendop. Neemt alles veel te serieus en letterlijk.
Schijt irritant

2 likes

Haha ja precies dit

Grappig, ik vond dit juist de minste aflevering

1 like

Ik heb net die van vandaag gezien. Ik kon niet stoppen met lachen bij de tweede vraag.

Goed dat je post @ontherun, zou het bijna vergeten. Wordt een lekker tv avondje. Eerst first dates en daarna ranking the stars, wat een feest!

1 like

Je gaat een fantastische avond tegemoet.
Ik ga televizier kijken :new_moon_with_face:

3 likes

Ik heb de aflevering van vanavond al vooruit gekeken, vond deze hilarisch en wel weer leuk t.o.v. de vorige twee afleveringen! Ryanne vond ik de vorige twee afleveringen een beetje te theatraal, maar vandaag was ze weer een leuke toevoeging. Als Gerda erbij is vind ik dat nooit zo erg, vind het juist grappig hoe er op haar gereageerd wordt. Ze zorgt in ieder geval vanavond voor een grappig moment. De eerste twee afleveringen van deze serie vond ik trouwens wel heel leuk, die combinatie van BNā€™ers was veel leuker. En ik ga altijd stuk om Anny.

Ik merk ook dat het anders is nu het bij RTL uitgezonden wordt. Zou niet weten waarom Miljuschka en Renate er anders in zitten. Er wordt in de aflevering van vandaag weer door iemand een compliment gegeven aan Patricia over haar uiterlijk/leeftijd, iets soortgelijks als wat Miljuschka vorige week deed. Denk dat bepaalde dingen wel wat gescript zijn.

Geweldige aflevering, in mn broek gepist van het lachenšŸ˜‚

1 like