Ik heb het via NLZiet gekeken maar daar heb je een abbo voor nodig. Ik weetniet of je het misschien gewoon via npo kan terugkijken? Was iig van 19 augustus 2018.
Ik vind hem sowieso echt heel eng. Ik kan hem niet peilen en zou, als hij in m’n buurt zou zijn, steeds bang zijn dat hij iets naars gaat doen op de een of andere manier. Krijg echt een hele onprettige vibe van hem.
Hahaha en in een andere aflevering van vorig seizoen zegt die kjeld “ja immanuelle is een powervrouw, die heeft alles onder controle die krijg je niet gek”. Hij meent dat ook, vervolgens zegt zij “ja absoluut dat klopt”. Denk dat ze nou iets anders zou antwoorden muahuaa
Ugh Gerda is er weer. Maar gelukkig Viktor ook
Maar geen Martien
Oh nee… zij is zo irritant.
Bah, ook al Karin Bloemen. Ik heb meteen al minder zin in deze aflevering.
Ryanneee! “Schuin 'm er snij af!”
Ja waar zijn alle leuke mensen gebleven. Ik denk dat ik deze oversla.
Ojaaa thanks voor de reminder, bijna vergeten dat er weer een nieuwe aflevering is
Hoewel het niet erg boeiend klinkt hahah
Was het maar bij npo gebleven
Ik vind het wel geinig hoor
Ik vind Viktor zelfs grappig
Maar bij NPO was het wel beter. Tenminste dat idee heb ik wel erg
Maar wat is het verschil met hoe het was bij NPO? Ja dat er nu reclame is en dat Richard en Patty er niet bij zijn. Maar voor de rest is het hetzelfde.
Ik vind het helemaal niet zo verschillend met de NPO. Ik heb zelfs het idee dat er nu veel minder ordinaire vragen zijn gesteld, vroeger kwamen er heel vaak vragen over seks enzo langs.
Karin is ook net een standbeeld, ik had serieus net pas door dat ze er bij zat
Ik hoop dat ze dat vasthoudt
Ja ik dus ook. Heb het idee dat het ook wel door Paul komt?
Zo bijna ruzie tussen Ryanne en Miljukscha